וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל הפציץ מסגד ששימש כמחסן רקטות

ניר יהב ויהושע בריינר

31.12.2008 / 16:38

הפלסטינים מדווחים על 5 פצועים בתקיפה, ועל 2 הרוגים בתקיפה נוספת. צה"ל: באחד הבתים שהופגזו שהה בכיר הג'יהאד האיסלמי

(צילום: רויטרס ויוסף בדלוב, עריכת וידאו: ענת ברק )

צה" אישר כי חיל האוויר תקף היום (רביעי) מסגד בתל אל-הווא. לדברי צה"ל, המסגד שימש לאכסון רקטות ולהחבאת פעילי טרור. מסוקי חיל האוויר תקפו את המבנה, ולאחר מכן נרשמו מספר פיצצוי משנה. מהמסגד גם נורו רקטות. חיה"א ימשיך לתקוף כל יעד המסייע לטרור", נמסר.

מקורות פלסטינים מדווחים כי חמישה בני אדם נפצעו בתקיפה. המקורות מדווחים על שורה של תקיפות חיל האוויר הערב ברחבי רצועת עזה. לדבריהם, בבני סוהילא שליד חאן יונס נהרגו שני בני אדם. תקיפות נוספות בוצעו בחאן יונס עצמה ובבית במחנה הפליטים נוסייראת שבמרכז הרצועה. סוכנות הידיעות "מען" דיווחה שחלק מההתקפות כוונו נגד בתים של בכירים בחמאס ובג'יהאד. לא ידוע שנפגעו. רשת "אל-ג'זירה" טוענת כי עד כה נהרגו במבצע 397 פלסטינים ו-2,000 נפצעו, 300 מהם באורח קשה.

מוקדם יותר דיווח אתר השייך לזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי כי חיל האוויר שיגר בצהרים שני טילים לעבר בית ברפיח שבדרום רצועת עזה. על פי דיווחים ראשוניים, במקום יש נפגעים.

צה"ל אישר כי חיל האוויר תקף בשעות הצהריים מחסן תחמושת בחאן יונס בו שהה עמאר אבו עלולא, בכיר בג'יהאד האיסלמי שלדברי צה"ל נחשב לבכיר במערך הירי הרקטי של הארגון. לדברי צה"ל, אבו עלולא עומד מאחורי שיגור הרקטה בה נהרגה שולי כץ בת 70 מפגיעת קסאם במושב ישע, לפני מספר חודשים. בנוסף לאבו עלולא נהרגו בהתקפה שלושה פעילים נוספים של הג'יהאד האיסלמי.

חיל האוויר תקף משעות הבוקר יעדים שונים ברצועת עזה. ההתקפות מכוונות בעיקר נגד משגרי רקטות בצפון הרצועה, מהם שוגרו ככל הנראה הטילים עשרות הרקטות הבוקר לעבר ישראל.

הלילה תקפו שוב מטוסים את משרדו של ראש ממשלת חמאס איסמעיל הניה בעזה. מצה"ל נמסר, כי מדובר במבנה המהווה יעד אסטרטגי של חמאס, שבו התבצעה פעילות טרור נגד ישראל. מספר מבני ממשלה נוספים של חמאס הותקפו גם הם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully