וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחרר בן משפחת אבו גאנם החשוד ברצח אחותו

נתיב נחמני

29.12.2008 / 20:18

מחמוד אבו גאנם, שנחשד ברצח אחותו דליה שנראתה לאחרונה לפני 45 ימים, שוחרר למעצר בית. עורך דינו: "אין כל ראיה שהיה רצח"

בית משפט השלום ברמלה שחרר היום (שני) למעצר בית את מחמוד אבו גאנם החשוד ברצח אחותו, דליה בת ה-16. האחות, נראתה לפני כחודש וחצי ומאז נעלמו עקבותיה. למרות שגופתה לא נמצאה, במשטרה מעריכים כי נרצחה על רקע "כבוד המשפחה". זוהי לא הפגיעה הראשונה בנשים במשפחת אבו גאנם על רקע זה, אמה של בת ה-16, נאיפה ואחותה שריהן נרצחו גם הן. גם אביה של הנערה נעצר, אך לבסוף שוחרר.

עורך דינו, גיורא זילברשטיין אמר לוואלה! חדשות: "מלכתחילה טענתי שאין כל ראיה שבכלל היה רצח". דליה אבו גאנם נראתה לאחרונה ב-13.11.08. על פי חקירת המשטרה, היא נלקחה בכוח על ידי האח מסניף ביטוח לאומי שבעיר. על פי החשד האח חטף את הנערה ויחד עם בני משפחה נוספים תחקרו אותה בגין אותה סיבה לפגיעה לכאורה בכבוד המשפחה. מהדיונים להארכת מעצרו של האח החשוד עולה כי האחרון שדיבר עם הצעירה הוא קצין משטרה שדאג לשלומה לאחר אירוע החטיפה לכאורה.

בשיחת הטלפון שהתקיימה בניהם, אמרה לו הצעירה כי שלומה טוב וכי היא אינה חוששת לחייה. אך כאמור, מאז לא נראתה.
אחיה של הנערה נעצר בתחילת החודש, מאז הוארך מעצרו מספר פעמים, אך נראה שבית המשפט התקשה הפעם להיענות לבקשות המשטרה, מחוסר ראיות לרצח. "אין בידי המשטרה גופה ובטח שאין בידיהם ראיות הקושרות את מרשי למותה לכאורה", אמר עו"ד זילברשטיין, "להפך, המשפחה עושה מאמצים אדירים למציאת בתם הנעדרת".

היסטוריה משפחתית

אחיו של מחמוד, וואליד, הואשם לפני כשלוש שנים ברצח אחת האחיות במשפחה. על פי כתב האישום, הוא נסע לבקר בעיר רהט, שם שהתה אחותו בבית אחת מאחיותיה. וואליד מואשם כי לאחר שהבחין בה מדברת בטלפון עם ארוסה הוא החליט להרוג אותה. בכתב האישום נטען כי הוא חנק אותה למוות בזמן שהתקלחה.

משפטו של האח התנהל בבית המשפט המחוזי ברהט ובידי הפרקליטות אף היו עדים שטענו שראו אותו יוצא מאותה המקלחת כשבגדיו רטובים. למרבה הפלא, כל העדים נעלמו ובלית ברירה החליטו בפרקליטות להקפיא את ההליכים נגדו עד שימצאו העדים. על פי החוק, אם לא ימצאו העדים, ההליכים נגדו, שהוקפאו בשנת 2006, יפסקו לאחר חמש שנים והתיק יסגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully