וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומני הנסיכה

ליבי גלבר

5.1.2009 / 11:25

כלבים הם כמו ילדים וכשיש כלב חדש בבית, צריך להקפיד לא להזניח את הראשון. מישמיש למדה על פרוותה מה זה להיות אחות גדולה

בזמן האחרון מישמיש מרגישה מוזנחת. כי זה לא פייר להיות כלבה למופת במשך שמונה שנים וחצי, ופתאום להתחלק בתשומת הלב עם איזה ערס קטן. וזה לא הוגן שכשהוא עושה משהו טוב אחרי שבמשך חודשים לא נתן לה מנוחה וחירב את הבית, כולם מרעיפים עליו אהבה ופינוקים.

חוץ מזה, היא שמה לב שבטור האחרון היא מכונה בשמה המלא – "מיה", ולא באחד משמות החיבה הרבים שקיבלה עם השנים – מישמיש, שונשון, משאוושה, מיוצקי, פופו, מיה-כי-יפה, מיז'ה, מימימימימימימי ועוד. בזמן האחרון יש לה מין מבט מטריד שללא ספק מנסה להזכיר לנו מי היה פה קודם, מי הכי טובה, מי הכי יפה ומי מבינה כל מה שאומרים לה.

מה זה הריח הזה?!

את זה שבגלל האח המשתין בבית שלה עכשיו מטיילים איתה 4-5 פעמים ביום, היא שוכחת. את העובדה שכבר כמה חודשים היא מקבלת הרבה יותר אהבה ופינוקים, היא מעדיפה להצניע. זה שיש לה אח קטן שלא זז סנטימטר מבלי לקבל את אישורה, לא מרשים אותה במיוחד. כשגונזי מגן עליה בגינה מפני ילדים קטנים ומנוזלים שבאים להפר את שלוותה, היא לא מפרגנת לו ליקוק תודה.

גם המשפחה המורחבת וכל החברים מתייחסים קודם אליה ורק אחר כך לקטן, כדי שחס וחלילה לא תרגיש מוזנחת. אבל אצל מישמיש, אין גבול לאהבה שהיא צריכה לקבל. מה שעוד היא מצניעה, זה את העובדה ששנים ארוכות היא היתה מסריחה. מהממת וטובת לב, אבל מסריחה, בגלל מחלת עור כרונית, שבאה לידי ביטוי בגירודים אין סופיים שהביאו לפצעים בכל הגוף. לפני שנתיים למשל, כל פלג הגוף האחורי שלה - כל הזנב, הגב וכמעט עד הרגליים הקדמיות - היה נטול שיער ומלא פצעים ריחניים.

כיף לראות שיער בכל מקום

ווטרינרים רבים ניסו לטפל בתופעה, היא קיבלה עשרות תרופות (אפילו פסיכיאטריות) כדי להציל אותה מהגירוד של עצמה. חלקן עזרו מאוד, אבל הגירודים לא פסקו ותמיד אפשר היה למצוא אותה מלקקת עוד פצע קטן. ואז לפתע, באוגוסט 2008, הגירודים הפסיקו לגמרי ומאז היא שוב שעירה ומפוארת, נטולת פצעים. אפילו יש לה ריח רגיל של כלב וכיף ללטף אותה בלי לרוץ לרחוץ ידיים עם פולידין.

מישמיש נהייתה בריאה ואנרגטית ביום שבו גונזי הגיע, ולפעמים נדמה שהיא שוכחת בזכות מי. אבל כשאף אחד לא רואה, היא לוקחת צעצוע בפה ומגישה לו. כשהוא בא לאכול מקערת האוכל שלה, היא לוקחת צעד אחורה ונותנת לו. וכשאנחנו מרימים אותו על הידיים, היא לא מקנאה ולוקחת את 35 הקילוגרמים שלה לנמנם.

בקיצור, משתלם לאמץ כלב שני. גם אם הראשון עושה פרצופים של מסכן בשביל תגבור פינוקים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully