וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "ננקום בישראל בפיגועי התאבדות"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

28.12.2008 / 16:10

דובר הארגון בעזה קרא לפגוע בישראל "עד שתשלם על פשעיה" ותקף את מצרים: "מנצלת את מצבנו. לא תיאמה איתנו מעבר חולים"

"רצוננו לא יישבר ונמשיך להתנגד כדי להגן על הפלסטינים מפני הפשעים הישראלים", כך אמר היום (ראשון) דובר חמאס בעזה פאוזי ברהום במסיבת עיתונאי. לדבריו, "אנו קוראים לכל הזרועות הצבאיות, ובראשן הזרוע הצבאית של חמאס, לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותן. ביניהם ביצוע פיגועי התאבדות בעומק ישראל. זאת, עד שישראל תשלם את המחיר של פשעיה".

ברהום כינה את המתקפה הישראלית ברצועה "שואה" ואמר: "ישראל עושה שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה ופוגעת בכל הבא ליד: ילדים, נשים, זקנים, בתים ובתי ספר, מסגדים, מטות משטרה, מוסדות ממשלתיים ותשתיות. יהיה המחיר אשר יהיה, לא נקבל את השואה והטבח הזה". לדבריו, מטרת "השואה" הזו היא לשבור את העם הפלסטיני ולחסל את חמאס.

ברהום תקף גם את דבריו של אבו מאזן לפיהם "חמאס יכול היה להימנע מהטבח ברצועת עזה". לדברי ברהום, "עזה לא תשתוק, יא אבו מאזן. בכירי פתח לא יצליחו להסתיר את האמת".

חמאס תקף בחריפות גם את מצרים. ברהום אמר כי שר החוץ המצרי, אחמד אבו אל-רייט, מנצל את מצבם הקשה של תושבי עזה. "אנו דוחים את דבריו של השר, שאמר שחמאס מנע כניסה של חולים למצרים", אמר ברהום. לדבריו, "המצרים לא תיאמו עימנו דבר בנושא זה. אנו דוחים בתוקף את הדברים שאמר לפיהם חמאס נושא באחריות למה שקורה בעזה. על מצרים לפתוח את מעבר רפיח לחיים ולא למתים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully