וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: אזעקות באשדוד, קרית גת ומלאכי

יהושע בריינר

27.12.2008 / 16:26

לא אותרו נפילות אולם מספר תושבים לקו בחרדה. פיקוד העורף תגבר את כוחותיו בדרום ואסר על התקהלויות. ביה"ח "ברזילי" נערך להסלמה

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף. עריכת וידאו: ענת ברק)

לראשונה נשמעו היום (שבת) אזעקות באשדוד, קרית גת וקרית מלאכי. לא אותרו נפילות, אולם בקרית גת דווח על מספר נפגעי חרדה בעקבות האזעקה. בנתיבות נהרג אדם, בשנות ה-50 לחייו, מפגיעה ישירה של קסאם בביתו.

בעקבות ירי הרקטות, קרא צה"ל לתושבי הדרום להיכנס למרחבים המוגנים, לפי הפירוט הבא: יישובים סמוכים לגדר, כולל שדרות - שהייה רצופה במבנים, חל איסור על התקהלויות והתכנסויות כלשהן. יתר היישובים, עד 10 קילומטר מרצועת עזה - כניסה למיגון עד 15 שניות.

בנוסף, חל איסור על התקהלויות והתכנסויות כלשהן. ביישובים בטווחים 10-20 קילומטר מרצועת עזה, לרבות אשקלון, נתיבות והיישובים שסביבן - כניסה למיגון עד 30 שניות. היישובים בטווחים 20-30 קילומטר מרצועת עזה לרבות הערים אשדוד, אופקים, קרית מלאכי, קרית גת, רהט והיישובים בסביבתן - כניסה למיגון עד 45 שניות.

פיקוד העורף תגבר את כוחותיו בחדרי המלחמה בעוטף עזה. בנוסף, נשלחו ליישובי עוטף עזה וליישובים בטווח של 30 קילומטר מרצועת עזה יחידות חילוץ והצלה וקציני התנהגות לשעת חירום. בית החולים "ברזילי" באשקלון מתגבר את הצוותים הרפואיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully