וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורים הקדים

חגי מירום

26.12.2008 / 13:33

במערכת הפוליטית התבלבלו בין חגי ישראל ואלה הרואים עצמם כמועמדים לראשות הממשלה מתנהגים כאילו הם חלק מתהלוכת תחפושות

למרות שהימים הם ימי החנוכה, אין הדבר מפריע לשלושת המועמדים הרואים עצמם מתמודדים על ראשות הממשלה להתנהג ולהתנהל כאילו אנו נמצאים בחג הפורים או יותר נכון בתהלוכת תחפושות. וכל זאת למה?

בנימין נתניהו השים עצמו מזמן כראש ממשלה מכהן. התנהלותו ותגובותיו לכל אירוע - מדיני, כלכלי, חברתי או אחר - הן כאילו הוא מנהל את המדינה. "אנחנו נגיב בעוצמה חזקה ונחרצת כנגד החמאס וממשלתי תפעל בנחרצות ובאופן בלתי מתפשר כלפי הטרוריסטים בעזה", אמר נתניהו כאילו הוא מנהל כאן את העניינים...

"אנחנו מצדדים במתן רשת ביטחון לפנסיונרים ולחוסכים בקרנות הפנסיה ובקופות הגמל" המשיך נתניהו לאחר שהציג תכנית מפורטת לפתרון המשבר המביא לחוסר יציבות כלכלית גם בישראל. "ממשלתי תפעל על פי הצעתי ותיישם אותה".

"אין בדעתי להחזיר את הגולן שהינו נכס אסטרטגי למדינת ישראל ולא אכבד התחייבות כלשהי שתינתן לסורים על ידי קודמי", הוסיף בעת הביקור ברמת הגולן שערך ושנראה יותר כמו ביקור ממשלתי. הפמליה שליוותה אותו שם נראתה כפמליית ראש ממשלה ולידו בלט במיוחד שר הביטחון החדש בממשלתו בוגי יעלון.

רגע ביבי! האם התבלבלת? שכחת שאתה עדיין ראש האופוזיציה בישראל ולמפלגה שלך עדיין יש רק 12 מנדטים?

ובינתיים, משמאל לביבי

תמוהה עוד יותר היא התנהלותה של ציפי ליבני אשר שכחה, ולו לרגע אחד, שהיא ממלאת מקום ראש הממשלה ושלה אחריות משותפת עם אולמרט לכל תחום - מדיני, חברתי, כלכלי או אחר - עליו מחליטה הממשלה.

וכך יוצא שציפי מופיעה כאילו היא יו"ר האופוזיציה. "אנחנו דורשים כי הממשלה תתייצב מאחורי החוסך הקטן, הגמלאים וכל מי שנפגע כתוצאה מהמשבר הפיננסי העולמי" הכריזה לבני. "לא מקובלת עלי ההססנות ואנחנו דורשים כי הממשלה תגיב בחריפות כנגד התקפות חמאס על ישובי עוטף עזה", אמרה בתקיפות ראויה לציון.

רגע ציפי! מי הם "אנחנו" ומי זו "הממשלה"? וממי את דורשת להתייצב ולהגיב? מממשלה שאת ממלאת מקומו של העומד בראשה? האם את בקואליציה או באופוזיציה?

וכדי להגדיל את הבלבול ולהעצים את נשף המסכות, מופיע אהוד ברק, יו"ר מפלגת העבודה, שנראה כי תזכה ב-12 מנדטים בלבד ומודיע שהוא בעד עימות טלויזיוני בין המועמדים לראשות הממשלה.

רגע אהוד! מי הם "המועמדים לראשות הממשלה"? מי שהסקרים צופים לו 12 מנדטים? הרי גם לליברמן חוזים הסקרים מספר דומה? האם גם הוא יצטרף לעימות הטלויזיוני המוצע על ידכם?

הוא שאמרנו: המתבונן בשלושת המועמדים האלה חש שהימים האלה, יותר משהם דומים לימי החנוכה, דומים הם לפורים. ומה יקרה כאשר יגיע באמת חג הפורים? אז המסכות הפוליטיות של היום יהיו הסיפור האמיתי. אם המועמדים ימשיכו כך, נתניהו אכן יהיה ראש הממשלה, לבני אכן תהיה יו"ר האופוזיציה, והשאר? השאר יסופר בתולדות ישראל...

חגי מירום היה בעבר חבר כנסת מטעם מפלגת העבודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully