וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדד: להעמיד לדין את ברק באשמת סיוע לאויב

26.12.2008 / 12:24

אלדד אמר את הדברים בעקבות פתיחת המעברים בעזה לכניסת סיוע הומניטרי. בעבודה: "אלה דברי בלע והסתה שראויים לגינוי ציבורי"

חבר הכנסת אריה אלדד (התקווה-האיחוד הלאומי) פנה הבוקר (שישי) ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז בדרישה להעמיד את שר הביטחון אהוד ברק לדין באשמת "סיוע לאויב בעת מלחמה".

לדבריו, "בתקשורת נמסר כי שר הביטחון התיר מעבר עשרות משאיות אספקה לרצועת עזה בשעה שנמשך ירי רציף מן הרצועה על יישובי מערב הנגב. אין הגדרה אחרת למונח סיוע לאויב בזמן מלחמה, ומי שעושה כך חייב לעמוד לדין".

בתגובה, אמרו במטה הבחירות של מפלגת העבודה כי "דברי הבלע וההסתה של אריה אלדד ראויים לגינוי ציבורי. אלדד מצטרף למקהלה קיצונית ובלתי אחראית שנציגיה נמצאים גם בליכוד וגם בקדימה. אל לנו לשכוח לאן הובילה אותנו התלהמות דומה ערב היציאה למלחמת לבנון השנייה".

הבוקר נפתחו, באישור שר הביטחון, המעברים קרני, כרם שלום ונחל עוז לכניסת 40 משאיות, שהעבירו מוצרי מזון בסיסיים, תרופות, דלק וגז בישול לתושבי רצועת עזה. ברק קיבל את ההחלטה לפתוח את המעברים על רקע המלצות הגופים המקצועיים ולאור פניות מגורמים שונים בקהילה הבינלאומית.

פתיחת המעברים אושרה על אף שיותר מעשרים פצצות מרגמה נורו במהלך הלילה לעבר יישובי מערב הנגב. ראשי המועצות האזוריות בעוטף עזה הביעו על כך את מחאתם ואמרו כי הממשלה אינה עושה דבר כדי לעצור את הירי לעבר יישוביהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully