וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הדיח את אחותו להעליל על אביהם אונס

נתיב נחמני

26.12.2008 / 11:38

הוארך מעצרו של צעיר ששכנע את אחותו להגיש תלונת שווא נגד אביהם בגין עבירות מין. "מקום קטן, גיהנום גדול", תיאר השופט את המשפחה

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שישי) בשלושה ימים את מעצרו של תושב רמת גן, בן 20, החשוד שהדיח את אחותו הקטינה להגיש תלונת שווא נגד אביהם בגין עבירות מין שלכאורה ביצע בה. "על פני הדברים, מחומרי החקירה עולה תמונה משפחתית קשה של יחסים מעוותים ומוזרים בין בני המשפחה", אמר השופט חנן האפרתי. בנוסף להארכת מעצרו, הורה השופט כי כשירותו של החשוד לעמוד לדין תבחן על ידי הפסיכיאטר המחוזי.

בבית המשפט טען היום נציג המשטרה רס"מ גיא קלדרון כי ישנן ראיות המחזקות את החשדות נגד הצעיר, בהן מכתב שלכאורה נכתב על ידי האחות. מהדיון עלה כי בעקבות התלונה הכוזבת שהוגשה נעצר אבי הילדה, אך לאחר חקירה קצרה הגיעו החוקרים למסקנה שיש לשחררו לאלתר.

"את הרקע העובדתי שהוצג בפניי ניתן לסכם בפתגם עממי שבחלק המקרים העצובים מתאים גם למילה משפחה – 'מקום קטן, גיהנום גדול'", פתח השופט את דבריו. "התלונה בגינה החלה חקירתו של האב בחשד לביצוע מעשים מגונים באחת מבנותיו גילתה פן מכוער נוסף באותה המשפחה, פן שיש לו השלכה לעניינים של בריאות הנפש". השופט קבע שבשל חשש ברור לשיבוש החקירה על ידי החשוד יש להאריך את מעצרו, זאת גם לאור "מסוכנותו הפיזית והטרור שנטען שהוא מטיל על אחרים בבית".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully