וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "יש נקודה שבה ישראל לא תבליג"

25.12.2008 / 20:14

יו"ר מפלגת קדימה נאמה הערב בפני פעילי מפלגתה בקרית מלאכי והזהירה את חמאס: "אי אפשר להוציא מישראל דברים בכוח"

שרת החוץ ויו"ר מפלגת קדימה ציפי לבני המשיכה לעסוק הערב (חמישי) באפשרות שישראל תגיב על הירי המתמשך מרצועת עזה. לבני אמרה בטקס הדלקת נרות עם פעילי קדימה בקרית מלאכי כי "ישראל היא מדינה שרוצה לחיות בשלום עם שכניה, אבל יש מצב שבו אי אפשר לקבל את העובדה שארגון טרור קיצוני מנסה להכתיב את המצב כאן ומנסה לשפר את התנאים של הרגיעה שהוא עצמו הפר אותה. כל עוד הוא מחזיק את גלעד שליט שם וכל עוד הוא מנסה לפגוע בתושבי ישראל כאן, המצב הזה לא יכול להימשך".

לבני ציינה כי "את הדברים הללו אמרתי היום גם לנשיא מצרים ובמסיבת עיתונאים מול כל התקשורת הערבית. כשיש דבר שנכון לומר אותו, אפשר לומר אותו ואפשר לשכנע גם את האחרים. ישראל מוכיחה שאפשר לקדם תהליכים עם הגורמים היותר מתונים, אך יש נקודה בזמן שבה ישראל לא תבליג. מי שחושב שאפשר להוציא מישראל דברים בכוח, פשוט טועה".

במהלך דבריה לא שכחה לבני לשלוח עקיצה לעברו של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו: "יש מנהיגים שלוקחים את האיומים מבחוץ, ויש איומים מבחוץ. יש את החמאס, הג'יהאד, ורוצים להפחיד את הציבור ולומר 'עכשיו יש מנהיג חזק'. תפקידם של מנהיגים הוא לא להפחיד את הציבור אלא לטפל באיומים".

לבני נועדה הבוקר במצרים עם הנשיא חוסני מובארק. הנשיא ביקש מלבני להגיע לפגישה דחופה בעקבות הפסקת הרגיעה ברצועה והאיתותים על תקיפה ישראלית בעזה. בפגישה בין השניים דרש מובארק מישראל לשמור על איפוק ולא להיכנס לפעולה צבאית בעזה. במסיבת עיתונאים שנערכה בתום הפגישה אמרה לבני: "מספיק זה מספיק. למצב בעזה יש כתובת אחת אחראית – חמאס. הוא צריך להבין שיש מחיר להחלטות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully