וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: זוג גנב מיליוני שקלים מחסרי ישע

נתיב נחמני

25.12.2008 / 17:32

המשטרה עצרה את הזוג בחשד שמעלו בכספי חוסים וגנבו מיליוני שקלים מחשבונותיהם. עורכת דין שחשודה בסיוע, נמלטה לחו"ל

בני זוג המשמשים כבעלים של חברה למתן שירותי סיוע לחסרי ישע, נעצרו היום (חמישי) בחשד שמעלו יחד עם עורכת דין בכספי חוסים ובגניבת מיליוני שקלים מחשבונותיהם. בני הזוג נעצרו בתום חקירה שנוהלה נגדם במחלק ההונאה של משטרת מחוז תל אביב והערב הם יובאו להארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. ירדנה נילמן, עורכת הדין שסייעה על פי החשד לשניים, הצליחה להימלט ככל הנראה מהארץ.

שני בני הזוג, תושב טבריה בן 34 ותושבת תל אביב בת 54 המחזיקים בבעלות על חברת א.י.ש - "סיוע, שירותים ואחזקה", השתמשו לטענת המשטרה יחד עם עו"ד נילמן במסמכים אותם זייפו על מנת להוציא את הכספים מחשבונות חסרי הישע. החברה של עו"ד נילמן, "נילמן שירותי אפוטרופוס בע"מ", מונתה על ידי בית המשפט כאפוטרופוס לאותם חסרי ישע.

חקירת המשטרה החלה בעקבות תלונה שהוגשה מטעם אגף האפוטרופוס במשרד המשפטים. על פי התלונה, החשודים ביצעו את עבירות הגניבה המיוחסות להם החל משנת 2006 ועד להיום. לטענת המשטרה, מאז פתיחת החקירה נאספו ראיות הקושרות את החשודים להעלמותם של מיליוני שקלים מכספי אלו שהיו אמורים לדאוג לרווחתם.

באתר החברה של עו"ד נילמן נכתב כי "האני מאמין שלנו מעמיד במרכז את החוסים, טובתם ורווחתם. אנחנו צוות של אנשי מקצוע מיומנים ומתנדבים, שמחויבים לתרומת חברתית, רגישות אנושית ולמחויבות לשמירה על זכויותיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully