וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי: "להקים מחדש את חומש ושא-נור"

פנחס וולף

25.12.2008 / 17:03

יו"ר ש"ס כתב לראש המועצה האזורית שומרון, כי "יש לפעול במלוא המרץ להקמתם מחדש של הישובים שנעקרו בצפון השומרון"

"יש לפעול במלוא המרץ, במסגרת הכנסת והממשלה, להקמתם מחדש של הישובים שנעקרו בצפון השומרון", כך כתב הערב (חמישי) יו"ר ש"ס השר אלי ישי במכתב לראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה.

ישי, שצפוי להיות שר בכיר במידה שבנימין נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה, כתב עוד: "ברצוני לחזק את ידיהם של 40 חברי הכנסת שחתמו על הצעת החוק לביטול חוק ההתנתקות בצפון השומרון. בימים אלו כשרוב רובו של עם ישראל נוכח לדעת עד כמה שגויה היתה תוכנית ההתנתקות וכמה נזקים היא גרמה למדינת ישראל, אנו נוכחים לדעת כי רבים בעם מבינים את החשיבות והצורך של תיקון הטעות והעוול שגרמה תוכנית ההתנתקות".

לדבריו, "חובה עלינו לתקן עוולה זו וניתן לעשות זאת על ידי היענות למאוויים של המשפחות שנעקרו מהישובים והקמת חומש ושאנור מחדש, כשלב ראשון בדרך לחידוש ההתיישבות". המכתב נשלח לקראת עליה צפויה של אלפים להריסות הישוב חומש שתתקיים ביום ראשון הקרוב.

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה בירך את השר אלי ישי על מכתבו: "אני תקווה שאכן תנועת ש"ס יחד עם הסיעות הנוספות במחנה הלאומי יתרגמו את תוצאות הבחירות והאמירה הברורה של הציבור כנגד אילוזיות השווא של השלום המזויף בראש ובראשונה לתיקון מה שאפשר מנזקי הגירוש, ובראש ובראשונה הקמת חומש מחדש".

יוסי דגן מארגון "חומש תחילה" אמר: "אין זמן מתאים יותר מחג החנוכה, שנתיים בדיוק לאחר העליה הראשונה ותחילת המאבק על החזרה לחומש, לעלות שלב ולהתקדם להקמת חומש מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully