וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה מתה בביה"ח לאחר שילדה תאומות

קובי מנדל

25.12.2008 / 15:49

אירנה יחונוביץ' מנהריה ילדה תאומות בניתוח קיסרי בביה"ח בעיר. יומיים לאחר הלידה מצבה הידרדר והיא הועברה לרמב"ם, שם מתה מרעלת הריון

אירנה ליסיצין, תושבת נהריה בת 36 שנים, שהועברה במצב אנוש לבית החולים "רמב"ם" בחיפה מבית החולים הממשלתי בנהריה, מתה היום (חמישי). ליסיצין סבלה מקריסת מערכות בעקבות הריון מסובך שהסתיים בניתוח קיסרי בבית החולים בנהריה.

מבית החולים בנהריה נמסר כי ליסיצין הגיעה ביום שלישי האחרון לבית החולים נהריה בהיותה בשבוע ה-31 להריונה כשהיא סובלת מרעלת הריון קשה. לפני הגעתה החלה לסבול מכאב ראש חד והקאות. עם הגעתה לבית החולים נמדד לה לחץ דם גבוה והיא הוכנסה לחדר ניתוח שם יולדו תאומות בריאות בניתוח קיסרי.

מנהל האגף לבריאות האישה בבית החולים בנהריה פרופ' יעקב בורנשטיין מסר לוואלה! חדשות כי "האישה היתה בהכרה לאחר הניתוח הקיסרי ואף זכתה לכמה רגעי אושר כשהיא התבשרה על הולדת שתי בנות תאומות. רק לאחר מכן התדרדר מצבה ובשל חולשה בגפיה, הוזעק למקום נוירולוג. לאחר התדרדרות נוספת, היא פונתה לבית החולים בחיפה".

בשעות שאחרי הניתוח החלה הכרתה להתערפל ובבדיקת CT נמצא במוחה דימום נרחב. כן התפתחה הפרעת קרישה קשה והיא הועברה לבית החולים רמב"ם בלילה שבין שלישי לרביעי, שם נפטרה. ממשרד הבריאות נמסר כי הנושא נמצא בבדיקה.

"סיפרתי לה על התאומות"

אנדריי יוחנביץ', בעלה של אירינה, סיפר הערב לוואלה! חדשות כי הוא עוד הספיק לשוחח עם רעייתו לאחר הניתוח הקיסרי. "סיפרתי לה על הבנות התאומות, איך הן נראות ומה משקלן והיא שמחה מאוד והתעניינה. אנחנו כבר תיכננו הכל עוד לפני הלידה, כיצד בדיוק יהיו הדברים. היא נותרה בהכרה עוד כשש שעות, עד שלבסוף היא מתה".

האלמן הוסיף כי "אין לי טענות לבית חולים כלשהו, כי זה הגורל. אמנם נותרתי לבד, אבל אני אגייס את כל הכוחות שבעולם כדי לגדל את שתי התאומות. בינתיים אמא של אשתי הגיעה לארץ וגם אימי אמורה להגיע לכאן ובכוונתי לקחת חופשת לידה, כדי שבשלב הראשון אוכל להיות עם שתי התאומות לאחר עזיבתן את הפגייה של בית החולים". הלוויתה של אירינה תיערך ביום ראשון, לאחר נתיחת גופתה במכון לרפואת משפטית באבו כביר.

ליסיצין הכירה את בעלה אנדריי לפני כארבע שנים ונישאה לו ברוסיה. לאחרונה החלה בהליכים לקבלת אזרחות ישראלית. הבוקר הגיעה כאמור ארצה אמה כדי להיפרד ממנה בבית החולים, לאחר שאתמול נקבע כי מתה מוות מוחי.

לפני כשבועיים מתה אישה בת 37 בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים גם היא לאחר שעברה ניתוח קיסרי. המקרה נחקר על ידי משרד הבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully