וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימה: "קמפיין הליכוד - שוביניזם חזירי"

פנחס וולף

25.12.2008 / 15:27

במפלגה זועמים על הקמפיין החדש בליכוד שתוקף את חוסר יכולתה של לבני לתפקד כרה"מ. ח"כ תירוש: "ביבי היסטרי ונוהג כמו המאצ'ו הישן"

נעם כהן

(צילום ועריכת וידאו: נעם כהן)

הליכוד מציג קמפיין חדש. המתמקד בדמותה של לבני. "לבני - זה גדול עליה" תהיה סיסמת הבחירות החדשה. לדברי יושב ראש מטה הבחירות של הליכוד אלי איילון , "הקמפיין של קדימה נועד לטשטש את דמותה של לבני. בקמפיין שלנו נחשוף את דמותה האמיתית - היא בינונית ולא מתאימה להיות ראש ממשלה".

בקדימה תקפו בחריפות את הקמפיין החדש של הליכוד נגד יו"ר מפלגתם. ח"כ רונית תירוש אמרה כי "גישתו של יו"ר הליכוד, הנגועה בשובינזם חזירי, מזכירה את המאצ'ו המצוי המתהדר במי גדול יותר. אין ספק שביבי והליכוד נמצאים בלחץ היסטרי, אך מן הראוי שיגלו רגישות ואחריות למסרים האנטי חינוכיים אותם הם מפיצים לציבור הרחב ולנוער בפרט. מערכת החינוך מכה על חטא ומנסה בשנים האחרונות למגר סטיגמות מהסוג הזה". לדבריה, נשים ידועות ביכולתן לפעול באופן רב ערוצי בעת ובעונה אחת. אין ספק שלציפי יש את זה ולביבי אין.

גם יו"ר צוות התגובות של קדימה ח"כ יואל חסון הגיב לקמפיין: "נתניהו קטן על ישראל, קטן על החמאס, קטן באמירת אמת וקטן בעמידה בלחצים". היומרה של נתניהו לנהל את המדינה מהאגף הימני קיצוני, היא אחיזת עיניים שמתאימה לביבי בלוף. עם רשימת ביבי, פייגלין, המורדים ואפי איתם אי אפשר לנהל מדינה", אמר.

מפלגת העבודה הצטרפה לחגיגה והגיבה לקמפיין. שם בחרו לתקוף גם את לבני וגם את נתניהו. "גם קדימה וגם הליכוד צודקים. הנהגת המדינה אכן גדולה על לבני, וביבי אכן קטן על ישראל, ואכן קטן באמירת האמת. בעת הזו מגיע לישראל מנהיג רציני שאינו עוסק בסיסמאות וניתן לסמוך עליו במיוחד בימים אלו - אהוד ברק.

  • עוד באותו נושא:
  • הליכוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully