וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמחוני תובע: הזמנתי סביח, קיבלתי טונה

נתיב נחמני

25.12.2008 / 6:10

יו"ר תנו לחיות לחיות תובע 100 אלף שקלים ממסעדת ארומה. "הייתי שותף לפגיעה בבע"ח". ארומה: "עורכי הדין בוחנים את הנושא"

"התובע הינו אדם צמחוני המוכר ביישוב, אשר ביקש להשביע רעבונו אצל הנתבעת", כך נפתח אחד מכתבי התביעה יוצאי הדופן שהוגשו לפתחו של בית המשפט. התובע, בנימין שלזינגר, יו"ר תנו לחיות לחיות, טוען שלפני כשלושה חודשים הוא נכנס לסניף ארומה בתל אביב, קנה סביח ובפנים חיכה לו מה שמבחינתו הוא הגרוע מכל - דג טונה שוחה בטחינה וחצילים.

"טרם רכש התובע את הסנדביץ', הוא וידא תוך עיון מעמיק בתפריט ובחינת סוג הסנדביצ'ים ומרכיביהם מחשש שמא ירכוש דבר מזון המכיל חלילה מזון מן החי", כתב עורך דינו יהונדב בר-עוז בכתב התביעה. שלזינגר טוען כי הוא ביצע בדיקה שנייה עם עובדת הדלפק שהבטיחה לו כי בסנדביץ' אין שום מוצר מן החי, אז השתכנע והזמין את הכריך.

"שמח וטוב לב ניגש התובע לאחר ששילם בעבור הסנדביץ' והמתין שיקראו בשמו, הו אז יזכה להשביע רעבונו", כתב העו"ד הצעיר בניסוח המזכיר את דרכי התבטאותו של העיתונאי גדעון רייכר ששינה לאחרונה את ייעודו. אך להפתעתו של שלזינגר, לסביח היה טעם נוסף, מלבד טעמו של בליל הטחינה והביצים. "לאחר מספר נגיסות נוספות וחוסר נוחות קשה מהמרקם והטעם עלה החשד בלב התובע כי חרף דרישתו והבהרתו את רצונו שלא לאכול מזון מן החי, יד זו או אחרת מילאה את סנדביץ' הסביח בטונה", נכתב בכתב התביעה שיוגש בימים הקרובים. "מייד עם הגילוי החל התובע מזיע ומקיא ונכנס למתח נפשי ותחושת גועל עצומה מילאה אותו מהמחשבה כי נגס ואכל בניגוד לרצונו ולאמונתו מדג טונה אשר אך לפני זמן מה היה יצור חי".

שלזינגר המזועזע ניגש מיד לדלפק על מנת להביע את זעמו ולדבריו, כל שהוצע לו הוא תחליף לכריך אותו רכש. "מבחינת מרשי, לאור העובדה שהכריך נזרק לפח, נוצר מצב שבו האדם הבא שיזמין טונה יקבל דג אחר וכך מבחינתו הוא תורם במעט לשרשרת ההרג הבין לאומית", אמר עורך דינו לוואלה! חדשות.

"התובע היה שותף למפעל אכזרי של פגיעה בבעלי חיים. הוא חש כי בדומה לרב מוכר אשר מוודא כשרות בכניסה למסעדה ומגלה לתדהמתו עם הגשת הארוחה וטעימתה כי בצלחתו הונח חזיר", כתב עו"ד בר-עוז בשם מרשו ודרש מבית המשפט שיפסוק פיצויים על סך 100 אלף שקלים בשל עוגמת הנפש שנגרמה. ב"ארומה" העדיפו שלא להתייחס לגוף העניין ומסרו כי הנושא נבחן על ידי עורכי הדין של המסעדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully