וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגימלאים לא מפריעים לרייכר להמשיך לפרסם

פנחס וולף

24.12.2008 / 18:16

העיתונאי שהצטרף לגימלאים עזב את עיסוקיו כשדר רדיו ועיתונאי, אך ממשיך לפרסם. רייכר: "כל מה שאני עושה מותר על פי חוק"

מאז כניסתו למרוץ לכנסת, במסגרת מפלגת הגמלאים, העיתונאי גדעון רייכר פרש מעיסוק בתחום העיתונות. מזה עשרה ימים, כבר לא ניתן לשמוע את קולו של רייכר בתוכניות "יש עם מי לדבר" ו"ציפורי לילה" בגלי צה"ל, לא ניתן לצפות בו על מרקע הטלוויזיה ובלתי אפשרי לקרוא את הגיגיו בעיתון.

עם זאת, רייכר לא נטש את כל עיסוקיו – הוא עדיין ממשיך לקריין את הפרסומת נגד עישון ותמונתו מתנוססת במכרזים. בשיחה עם וואלה! חדשות, רייכר נשמע רגוע ובטוח בדרכו והחלטותיו. "עזבתי ביוזמתי עמוד שלם בעיתון, והנחיית תוכניות בגלי צה"ל ובטלוויזיה, משום שזו חובתו של כל מי שרץ לכנסת, כדי שלא תהיה לו עדיפות ותעמולה", הוא הסביר.

"אני ויתרתי על דברים שכל איש תקשורת בחלומותיו הוורודים ביותר היה רוצה לעשות. כל מה שאני עושה מותר על פי חוק, וביום שאבחר אעשה הכל כמתחייב מהחוק. כרגע אני מועמד לכנסת. מותר לאנשים להמשיך בפעילותם השוטפת חוץ מרדיו, טלוויזיה ועיתון שעל פי החלטתי שלי החלטתי להפסיק".

ההערכה היא שיו"ר הגמלאים, השר רפי איתן, הביא את רייכר למפלגה כדי להציל את הסיעה מהתרסקות. המפלגה מחזיקה היום בשישה מנדטים, אך היא צפויה להישאר מחוץ לכנסת לאחר הבחירות. כעת, נותר לבחון האם נוכחות רייכר ברשימה אכן תעלה את אחוזי התמיכה במפלגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully