וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ברק: גם לבני ונתניהו בדרך ל"ארץ נהדרת"

מזל מועלם

24.12.2008 / 15:34

השתתפות ראשי המפלגות הגדולות בתוכניות הבידור והסאטירה מסתמנת כאחת התופעות שיאפיינו את מערכת הבחירות

אחרי הופעתו אתמול (שלישי) של יו"ר מפלגת העבודה ברק בתוכנית "ארץ נהדרת", שוקלים גם במטותיהם של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ויו"ר קדימה ציפי לבני להיענות בחיוב להזמנת עורכי התוכנית.

השתתפותם של ראשי המפלגות הגדולות בתוכניות הבידור והסאטירה מסתמנת כאחת התופעות שיאפיינו את מערכת הבחירות הנוכחית. היתרון: נגישות לקהל שאינו צורך חדשות, ריכוך המועמדים והעברת המסר באמצעות תוכניות עתירות רייטינג.

מערכת התוכנית פנתה ללשכת ברק לפני כשלושה שבועות, וצוות היועצים של ברק בחן את ההצעה, ומצא כי השתתפות בתוכנית מסוג זה עשויה לחזק את קמפיין "אני לא סחבק" שהושק באותם ימים במטרה להתמודד עם תדמיתו המרוחקת ולא אהודה של ברק בציבור באמצעות הומור עצמי. ברק לא היה קליינט קשה ליועציו, הוא הסכים כמעט מיד לשתף פעולה. לדברי אנשיו הוא מכיר ואוהב את התוכנית.

המערכון עם ברק צולם שלשום בערב לאחר שובו מסיור בנגב, והתנאי היחיד שהציבו אנשיו לעורכי התוכנית היה שאם יתרחשו אירועים ביטחוניים משמעותיים הקטע לא ישודר. אמש סוכם המהלך בשלכת ברק כמוצלח מאוד. עשרות תגובות אוהדות זרמו אל לשכתו.

לדברי יועץ התקשורת של ברק, רונן משה, ההופעה ב"ארץ נהדרת" מאפשרת לקהל רחב מאוד להיחשף לדמות אנושית יותר של ברק ויש בכך יתרון עצום. האסטרטג של קדימה, אייל ארד, מזכיר שלבני כבר הופיעה לפני שבועיים בתוכנית הלייט נייט של ליאור שליין. לדבריו הופעה בתוכנית מסוג זה היא דרך מצוינת להגיע לקהל, להפגין הומור עצמי וחום.

בשלושת המטות מציינים כי בדיקות מול קבוצות מיקוד מראות שחלקים גדולים בציבור מגלים אדישות, לא צורכים חדשות, מנותקים מהשיח הפוליטי - אבל מאוד מחוברים לתוכניות הסאטירה והריאליטי. כך שראיון בתוכנית אקטואליה כבר אינו הזירה הטובה ביותר להגברת החשיפה.

ארגוני היוצרים הפגינו אמש בפתח אולפני הרצליה, משם שודרה התוכנית, במחאה על ביטול הפקות מקור בתקופה האחרונה ועל כך שהזכיינית המשדרת את התוכנית, "קשת", לא עמדה במחויבויות התוכן שלה. מקשת נמסר בתגובה כי "אנשים שניסו לפגוע ב'ארץ נהדרת' אינם יוצרים. הנושא הועבר לטיפולה של המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully