וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של אולגה בוריסוב: ”המערכת אשמה”

עדי שמחוביץ

24.12.2008 / 11:01

אילן יהודה, בעלה של אולגה בוריסוב, טוען כי לא טופלה כראוי לפני שרצחה, על פי החשד, את בנם. סנגורה: "היא לא הייתה מודעת למעשיה"

יותם רונן

(צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: בת גולן)

בית המשפט המחוזי בתל אביב דן הבוקר (רביעי) בתיק של אולגה בוריסוב שנאשמת ברצח בנה בן ה-4. עו"ד יוסי זילברברג, סנגורה של בוריסוב, טען כי בזמן המעשה בוריסוב לא הייתה מודעת למעשיה: "אנחנו נמצאים בשלב של בחינת מצבה הנפשי", אמר.

על פי כתב האישום, בסוף אוגוסט השנה לקחה בוריסוב את בנה אלון לים בשעה 1:00 לפנות בוקר ובעודו ישן הכניסה אותו למים והטביעה אותו. בני משפחתה של בוריסוב שנכחו בדיון הפנו אצבע מאשימה לפסיכולוגים ולעובדים הסוציאליים שטיפלו באולגה לפני המעשה.

אילן יהודה, בעלה של אולגה, אמר לוואלה! חדשות: "התחושה רעה. לפני המקרה היא לא טופלה כראוי. היו צריכים לראות שהמצב שלה לא טוב. המערכת לא לוקחת אחריות".

הפסיכיאטר המחוזי קבע בספטמבר כי בוריסוב כשירה לעמוד לדין. עורכי דינה טוענים כי סבלה מדכאון קליני בזמן הרצח. במהלך שנת 2007, לאחר ששולב בגן ילדים, החל הבן לסבול מבעיות התנהגות שונות ובחודש מאי 2008 הוא אובחן כסובל מעיכוב התפתחותי ומהפרעת התנהגות והומלץ שישתלב בגן הסתכלותי או בגן טיפולי באזור מגוריו. על פי החשד, בוריסוב כי בעקבות מצבו של הילד, החליטה להמיתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully