וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההארה מגיעה למיטה

ירון שוורץ

24.12.2008 / 10:51

איך הפכה הטנטרה מתורת סתרים הודית קדושה שהומצאה לפני אלפי שנים לבשורת המיניות המודרנית? האות ט' בלקסיקון הניו אייג'

טנטרה

לפני יותר מ-5,000 שנה גילו החכמים ההודים כי אותו רגע רוחני בו החיים הופכים לעונג אינסופי, הזמן נעצר והעבר, ההווה והעתיד חדלים להתקיים, מתרחש - תאמינו או לא - במהלך המגע המיני. החברה, שגם אז לא יכלה לסבול את הרעיון הזה, החליטה להפוך אותו לסוד ובמקום זאת הציעה את המדיטציה. שם, בשקט, בנזירות ובבדידות תגיעו כבר להארה.

אבל החכמים לא נכנעו ללחצים, הם הפכו את הטכניקה לתורת סתרים מקודשת בשם "טנטרה" שמשמעותה "מארג", מתוך כוונה כנראה להדגיש את הרעיון שהשתלבות האישה והגבר יחדיו, יכולה להביא לפיצוץ ולמימוש האנרגיה הקוסמית. הטנטרה התפזרה בחשאיות לסין, יפן, טיבט, קוריאה, קמבודיה, בורמה, אינדונזיה ואפילו מונגוליה. בכל מקום היא נשמרה מתחת לפני השטח. עדות ברורה לקיומה הופיעה רק בכתבי סתרים או מקדשים נטושים שהיו עמוסים בציורי ועיטורי משגלים סוערים.

ובינתיים, כאן ועכשיו, ההיסטוריה כבר לא מעניינת אותנו ואנחנו רוצים לדעת מה קורה שם בפועל. ובכן, מאז המאה ה-20 כבר היה קשה לשמור את הדברים בסוד. הסקרנות והיצר גברו על הקדושה, השמועות על העונג הנצחי שמציעה הטנטרה, הביאו רבים להודות שעבורם הסיטואציה הכי רחוקה מהארה מתרחשת בחדר המיטות. יש עונג, אולי לכמה שניות, אבל לצדו הרבה רגעים מרגיזים, כואבים ומתסכלים.

הטנטרה המודרנית מבטיחה לאזן את האובססיביות המינית של הגבר, לחשוף אותו לצדדיו הרגישים, לפתור בעיות של דימוי עצמי נמוך ואימפוטנציה. עבור האישה מובטחת עוצמה שלא העזה לחלום עליה ובמקרה ששניהם מצליחים להתאחד תוך כדי נשימה מודעת ותשומת לב אמיתית אחד לשני, מובטחות שרשראות של אורגזמות ובהתאמה שיפור אדיר בבריאות הגוף והנפש.

רבים ממקטרגי השיטה טוענים, כי היו בסדנאות טנטרה אך לא חוו שינוי משמעותי. על כך עונה הטנטרה כי אינה תלויה במורה, אלא במתרגלים בלבד, ברצינותם ובנחישותם להשתנות ולהגיע לאמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully