וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא טרנדי, אבל ב"ארץ נהדרת"

פנחס וולף

23.12.2008 / 22:14

יו"ר העבודה ניסה לשבור את תדמיתו האטומה בהופעה בתוכנית הסאטירה. לבני עשתה את זה קודם, עם ליאור שליין. פיילין, מאחורייך?

לא בטוח שההופעה של יו"ר העבודה ושר הביטחון אהוד ברק הערב (שלישי) בתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" תגרום לעלייתו בסקרים, אבל מה שבטוח שאת הכותרות הוא כבר סיפק. לא ידוע מי הדליף לתקשורת את דבר ההופעה,שכן ב"ארץ נהדרת" ביקשו לשמור על חשאיות, אולם מהפרומו שהתקשורת סיפקה לתוכנית, הזכיינית "קשת" יכולה רק ליהנות.

ההופעה המדוברת כיכבה גם במסיבת העיתונאים של קמפיין קדימה. האסטרטג ראובן אדלר אמר כי לאחר הופעת ברק, הם יקיימו התייעצויות באשר להשתתפות של יו"ר קדימה ציפי לבני בתוכנית. לטענת אנשיה, היא כבר הוזמנה להצטרף לתוכנית. עם זאת, ראוי לציין כי לבני היתה הראשונה שהופיעה בתוכנית סאטירית, כאשר היא התארחה בתוכניתו של ליאור שליין בערוץ 10, "עד הבחירות זה יעבור".

לדברי האסטרטג של קדימה, אייל ארד, השתתפות של פוליטיקאים ומנהיגים בתוכניות סאטיריות היא דבר לגיטימי. "בעידן שבו הקהל נמצא יותר בתוכניות כאלה זו דרך לגיטימית להעביר מסרים, משום שהן עוסקות בתכנים חדשותיים", אמר ארד, "בארצות הברית כל המועמדים היו בתוכניות כאלו".

"אני לא חושב שההופעה הערב תעזור לברק כי שום דבר כבר לא יעזור לאהוד ברק", המשיך ארד, "אבל באופן כללי, כשמועמד צוחק על עצמו קצת אין בכך דבר רע. כמובן שאם בתוכנית סאטירית המועמד ייתן הרצאה מה צריך לעשות עם אירן זה מגוחך, אבל כאשר המנהיגים מפגינים רוח ספורטיבית ומתעמתים עם הסאטירה מולם, זו גם דרך להעביר מסרים פוליטיים. ההופעה של המנהיגים היא אפילו רצויה, אנחנו רוצים להכיר גם את הצד הזה באישיות של הנבחרים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully