וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פרנסואה אבוטבול תכנן לפגוע ביריביו

נתיב נחמני

23.12.2008 / 16:27

חוקרי היאחב"ל עצרו את אבוטבול, המואשם ברצח רענן לוי, יחד עם שלושה מאנשיו. לפי החשד, הוא תכנן לפגוע ביריביו מתא המעצר

פרנסואה אבוטבול, המואשם ברצח הנער רענן לוי, נעצר היום (שלישי) בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע. פרנסואה, שעצור עד לתום ההליכים נגדו, נעצר היום על ידי החוקרים בתא בית הכלא בו הוא שוהה והועבר למתקן כליאה אחר. מעצרו בוצע כהמשך ישיר למעצרו לפני כשבועיים של אחיו, אביב, לאחר שבחיפוש שערכו אנשי היחידה הארצית לפשיעה בינלאומית (יאחב"ל) בביתו נתפס אקדח טעון ומשתיק קול. יחד עם פרנסואה נעצרו שלושה חשודים נוספים בחשד שתכננו לפגוע באחד מיריביהם. מחר יובאו החמישה לבית משפט השלום בנתניה, שם יוגש נגדם כתב אישום.

אחיו של פרנסואה, אביב אבוטבול, נעצר לפני כשבועיים בזמן שהיה נתון במעצר בית בדירתו, לאחר שבחיפוש שנערך שם נתפסו רימון ואקדח. אתמול הובא אביב שוב לבית משפט השלום בפתח תקווה, שם הוארך מעצרו עד למחר, לצורך הגשת כתב האישום.

במהלך הדיונים בעניין הארכת מעצרו של אביב אבוטבול, טענו עורכי דינו כי האקדח שנתפס לא היה בתוך הבית, אלא בחדר המנועים של הבניין, ולכן לא נחשב בחזקתו של אביב. במשטרה חולקים על הטענה ואומרים כי אביב היה בעל גישה בלעדית לאקדח.

לפני כשבועיים נרצח נתי אוחיון ביריות לעבר רכבו בנתניה. אוחיון, המוכר במשטרה כחבר בארגון הפשיעה של אבוטבול, היה גם חתנו של ראש המשפחה שנרצח, פליקס אבוטבול. יחד עם אוחיון היה ברכב גם רמי מימון שנפגע מהירי באורח בינוני עד קשה. מחקירת המשטרה עולה כי השניים ביקרו זמן קצר לפני כן בביתו של בכיר נוסף בארגון שהשתחרר מהכלא לפני מספר שבועות בגין עבירות נשק. לאחר שיצאו מביתו, שברחוב ג'ילבר בעיר, הם נכנסו לרכבם, אז הגיח היורה לעברם ופגע בהם מספר פעמים. נהג הרכב שנפגע, לחץ בחוזקה על דוושת הגז והתנגש בגדר בית סמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully