וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון: "ברק לא רלוונטי, נתניהו ברח מעימות"

פנחס וולף

23.12.2008 / 16:07

חיים רמון ומאיר שטרית פתחו את קמפיין קדימה לכנסת ותקפו את יריביהם מימין ומשמאל. "המאבק הפעם הוא ממש על כל הקופה"

מערכת וואלה!

(צילום: איתי חסיד, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בכירי מפלגת קדימה תקפו בצהרים (שלישי) את מפלגות העבודה והליכוד ואת העומדים בראשן. הדברים נאמרו במהלך מסיבת עיתונאים שבה הוצג קמפיין הבחירות של קדימה לכנסת. שר הפנים מאיר שטרית ביטל את מועמדותו של יו"ר מפלגת העבודה אהוד ברק: "המאבק הפעם הוא ממש על כל הקופה. הוא מאבק בין שניים, ברק הוא לא רלוונטי כמועמד לראשות הממשלה. ננסה להסביר לציבור למה צריך לבחור בקדימה ולא בליכוד. מה שעומד על הפרק הוא עתידה של מדינת ישראל".

בנוגע לליכוד אמר שטרית: "ממשלה בראשות הליכוד פירושה אין שלום וחזרה לקונפליקט עם הערבים ובעיה ביחסים עם ארצות הברית. האלטרנטיבה היחידה הקיימת היא להפקיד את השלטון בידי לבני שתוכל להביא אותנו לחוף מבטחים ולשלום".

בנושא הכלכלי אמר שר הפנים כי "קדימה תשמור על הצמיחה הכלכלית. נתניהו אף פעם לא הבין שכל הפעולות שעשינו באוצר, לא היו מצליחות לולא השקט הביטחוני שקיבלנו משרון. מי שלא מצביע לקדימה, בעצם מצביע לליכוד. גם בליכוד, אנשים רבים שם רוצים שלום ואני מקווה שהם יקחו בחשבון לא להחזיר אותנו ברוורס כמה שנים אחורה".

גם המשנה לראש הממשלה חיים רמון, סבור שהעימות הפוליטי בבחירות לכנסת מתנהל ללא יו"ר העבודה ברק: "מדובר בהתמודדות בין לבני לנתניהו, זה הדבר המרכזי. מישהו לא רלוונטי ינסה להידחק ולומר 'גם אני'. כשזו ההכרעה, צריך להבין של מה היא, זו הכרעה בין מי שהיה ונכשל למי שיש לו יכולות להביא למציאות טובה יותר. מי שהיה צריך לבוא ולהתעמת, לא מגיע לבמה. זה מעיד על החשש שבעימות כזה, לבני תחשוף מיהו בנימין נתניהו. מה הוא היה ושהוא לא השתנה. נתניהו והליכוד מחפשים להתחפש למרכז".

ממטה הליכוד נמסר בתגובה כי "זו פעם ראשונה בתולדות המדינה שמפלגת שלטון מבקרת את הממשלה שהיא עצמה מנהלת. דברי רמון נועדו לרמות את הציבור. האמת היא שקדימה של לבני אשמה בתחלואי המדינה בביטחון, בכלכלה, בחינוך ובביטחון הפנים".

משחק אינטרנטי נגד נתניהו

במסיבת העיתונאים, הציג הצוות המקצועי של קדימה גם את המשך הקמפיין שהמפלגה תוביל בימים הקרובים. לדברי גורמי המקצוע שמובילים את הקמפיין, מסקרים שערכו עלה כי לבני קיבלה ציונים גבוהים יותר מנתניהו בקטגוריה של "אומץ לב". לכן הוחלט בקדימה כי כבר מחר יפורסמו סיסמאות עם הסלוגן "ציפי לבני - מנהיגה אחרת". תחת אותו סלוגן יתפרסמו הסיסמאות "האומץ לעמוד מול הסחטנות", "האומץ לשנות", ו"האומץ להגיד את האמת".

קמפיין נוסף שיעלה בימים הקרובים ברשת האינטרנט מדגיש לטענת אנשי קדימה את התעלמות נתניהו מעימות בינו לבין לבני וברק. במשחק שיופיע באתר, יוזמנו הגולשים להעלות את נתניהו לפודיום העימות, אלא שכל פעם הם יתקלו בתשובה מתחמקת אחרת של יו"ר הליכוד, כאשר ממול ניצבת לבני מוכנה לעימות. "אל תלחיצו אותי, אני רגיש", ו"אני לא יכול, יש עכשיו פרק בהישרדות", אלו הם רק חלק מהתשובות שהגולשים יקבלו מהדמות של נתניהו בשעה שהם ינסו לגרור אותה לפודיום.

יועץ התקשורת של לבני ראובן אדלר התייחס גם לאפשרות שהיא תתארח בתוכנית "ארץ נהדרת" ואמר: "נדון על זה ונחליט אחרי שנראה את הופעת ברק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully