וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "ירי הקסאמים חסר תועלת"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

23.12.2008 / 15:24

לאחר שחמאס הכריז על הפסקת אש, נפגש יו"ר הרשות עם נשיא מצרים וסיכם עמו לחדש את שיחות הפיוס עם הארגון. על אפשרות למבצע ישראלי: "לא נסכים שישראל תפלוש לעזה"

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אמר היום (שלישי) בתום פגישתו עם נשיא מצרים חוסני מובארק כי מצרים תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה להשבת הרגיעה לרצועה. "לא ייתכן שנסכים שישראל תפלוש לרצועה או שמטוסיה יפגיזו אותה. אנחנו גם מתנגדים לירי הרקטות שאותו תיארנו ועודנו מתארים כירי חסר תועלת".

עוד סוכם בפגישה לחדש את שיחות הפיוס בין הפלגים הפלסטינים. אבו מאזן אמר כי "אין מנוס מחידוש הדיאלוג למרות שחמאס החרים אותו. המאמצים אמנם נכשלו פעם אחת, אך יש להמשיכם כדי להצליח משום שזה האינטרס הפלסטיני".

בתשובה לשאלה אודות ניסיונה של ישראל להטיל על מצרים את האחריות על עזה אמר: "אלו דברים נכונים. לצערנו יש מי שמנסה להתנער מאחריותה ולהשליכה לעבר מצרים. לא נסכים לכך". לדבריו, "אנו עוסקים בסיום סבלו של העם הפלסטיני ובהבטחת מעבר של ציוד הומניטארי לרצועת עזה".

בתוך כך, מאז שעות הבוקר נורו ארבע רקטות קסאם לעבר מערב הנגב. שתי רקטות נפלו במועצה האזורית אשכול ושתי רקטות נוספות נפלו סמוך לעיר שדרות. בכל המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully