וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בחיפה: הבעל החשוד במעשה התאבד

קובי מנדל

23.12.2008 / 9:21

בעלה של אנאניי ג'מרה בת 42 נמצא הבוקר תלוי על עץ ללא רוח חיים בשכונת הדר הכרמל בחיפה. המשטרה חושדת כי אתמול רצח את אשתו

מולא ג'מרה, בן 53, בעלה של אנאניי ג'מרה, בת 42, שנרצחה אתמול בחיפה, נמצא הבוקר (שלישי) תלוי על עץ ברחוב ראש פינה בשכונת הדר הכרמל בעיר. אזרח שעבר במקום הבחין בו והזעיק את המשטרה. החוקרים מצאו את מסמכיו במקום, אך הוא לא הותיר אחריו מכתב.

המשטרה חושדת כי הבעל הוא שרצח אתמול את אשתו, שנמצאה אתמול בגן ציבורי ברחוב החשמל בעיר כשגרונה משוסף. גורמי רווחה בעיריית חיפה אמרו אתמול כי המשטרה קיבלה כשעתיים לפני הירצחה של אנאניי, התרעה על כך שהיא נמצאת בסכנה. גורמים באגף הרווחה של עיריית חיפה אמרו כי הנרצחת, אתמול בבוקר לרווחה כשעתיים לפני הרצח. עובדת באגף התריעה באופן מיידי בפני המשטרה על כך שאנאניי נמצאת בסכנה. האישה התלוננה בעבר על אלימות מצד הבעל והמשטרה בודקת אם מדובר ברצח שמקורו באלימות במשפחה.

במשטרת מרחב חוף אישרו הערב שהנרצחת אכן הגיעה לעובדת סוציאלית באגף הרווחה של העירייה, שהודיעה לחוקרת אלימות במשטרה כי האישה מאוימת. במשטרה מציינים כי לעובדת הסוציאלית נמסר שעליה להזעיק ניידת, אך עם זאת מביעים גורמים במרחב חוף תמיהה על כך שניידת לא הוזעקה ושהעובדת אפשרה למתלוננת לפנות לדרכה.

מהלשכה לשירותים חברתיים בחיפה, נמסר לוואלה! חדשות כי עובדים סוציאלים הגיעו לבית המשפחה, והם בודקים כיצד להודיע לילדים על מות אביהם. אנשי הרווחה יפעלו למציאת מסגרות מתאימות לילדים תוך שיתוף פעולה מלא עם בני משפחתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully