וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן אישר: טרטמן מחוץ לישראל ביתנו

22.12.2008 / 18:37

המפלגה הרכיבה הערב את רשימתה לכנסת הבאה: ח"כ טרטמן בחוץ. דוברה: "החלטה תמוהה". בעשירייה הראשונה ארבע נשים

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, אישר אמש (שני) להוציא את ח"כ אסתרינה טרטמן מרשימת המפלגה לכנסת הבאה. הוועדה המסדרת של המפלגה קיבלה את ההחלטה והיו"ר ליברמן הביע את הסכמתו. מאיר בן שימול, דוברה של טרטמן שנמצאת בארצות הברית, מסר בתגובה כי "ח"כ טרטמן נמצאת בנסיעה שתוכננה זמן רב מראש. אנו מופתעים נוכח ההחלטה התמוהה של יו"ר המפלגה. כנראה שעשייה רבה ואיכותית ונתינה עם כל הלב והנשמה לכלל הציבור, אינה מספיקה למקום ריאלי ברשימה".

אמש אישרה המפלגה את הרשימה לבחירות לכנסת ה-18. בעשרת המקומות הראשונים נמצאות ארבע נשים. ח"כ לשעבר עוזי לנדאו הוצב במקום השני ואחריו ברשימה: ח"כ סטס מסז'ניקוב, ח"כ יצחק אהרונוביץ', ח"כ סופה לנדבר, אורלי לוי, דני איילון, ח"כ דוד רותם, אנסטסטיה מיכאלי, מנכ"לית המפלגה פאינה קישנבאום, ח"כ רוברט אילטוב, חאמד עמר ומשה מטלון. חברי הכנסת ליה שמטוב ואלכס מילר נדחקו למקומות לא ריאליים.

אתמול חולקו מספר רשימות אפשריות למפלגה. בכל הרשימות הופיעה חברת הכנסת טרטמן ומתמודד נוסף יוסף שגאל, מחוץ לרשימות. שגאל המוכר מאוד בקרב המגזר הרוסי, הודיע באופן עצמאי על החלטתו להסיר את מועמדותו בבחירות להרכבת הרשימה.

יש לציין, כי לפני שבוע אמר יו"ר ישראל ביתנו ליברמן בפתיחת הקמפיין של המפלגה בקצרין כי "אומרים עלינו שאנחנו מפלגה של איש אחד, של דעה אחת, כי קשה לכמה עיתונאים לומר שאנחנו מפלגה עם עקרונות ועם משנה סדורה. אצלנו אי אפשר לקנות אף אחד תמורת מיצובישי ומשרת סגן שר. אצלנו לא סוחרים באידיאולוגיה ולא מוכרים ערכים. ממתי הפכה נאמנות לדרך למילה גסה? גם אצלנו יש ויכוחים, אבל אצלנו יש גם מכנה משותף, אצלנו יש דרך ויש דרך ארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully