וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעבודה עושים מין בטוח: "ביבי דפק אותנו"

פנחס וולף

22.12.2008 / 15:39

צעירי המפלגה החליטו לתקוף את יו"ר הליכוד בדרך מקורית ויחלקו קונדומים עם הכיתוב: "ביבי כבר דפק אותנו". ארדן: "יוזמה נחותה"

מטה הצעירים של מפלגת העבודה החליט לתקוף את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו בדרך מקורית. בשבועות הקרובים, פעילי המטה יסתובבו במועדונים ויחלקו לצעירים קונדומים עם הכיתוב: "ביבי, כבר דפקת אותנו פעם אחת".

את הרעיון יזם יו"ר המשמרת הצעירה, מעיין אמודאי, היחיד מבין ראשי המטות של מפלגת העבודה שהוא אינו חבר כנסת. "התפקיד שלנו הוא לעשות את הדברים הפרובוקטיביים יותר, מעבר לדיפלומטיה שבה משתמשים השרים וחברי הכנסת של המפלגה", הסביר אמודאי לוואלה! חדשות, "המטרה היא להבהיר בדרך פחות ממלכתית את המציאות, שנתניהו דפק אותנו מבחינה מדינית וכלכלית. זה לא סוד שביבי דפק את ישראל פעמיים ותפקידנו להזכיר זאת לציבור".

יו"ר מטה הצעירים של הליכוד, ח"כ גלעד ארדן, אמר בתגובה כי, "מדובר ביוזמה נחותה של מפלגה שאפילו המנהיג מעיד על עצמו שהוא שום דבר, ומנסה בפרובוקציות גסות להזכיר את קיומה. הליכוד היא המפלגה היחידה שעשתה היסטוריה ויש לה 11 מועמדים צעירים במקומות ריאליים. הליכוד הציג, בברכתו של נתניהו, מצע שלם של פתרונות לצעירים בתחומי הלימודים, בילויים, שירות בצבא ודיור והתחייב חד משמעית לשנה ראשונה חינם באקדמיה לבוגרי צבא ושירות לאומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully