וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בגולן: "לא נוותר על הנכס האסטרטגי"

פנחס וולף

22.12.2008 / 14:22

בעוד רה"מ מבקר בטורקיה כדי לדון בערוץ הסורי, החליטו חברי הליכוד לערוך סיור ברמה. "אנחנו כאן כדי לומר לעולם: 'נשמור על הגולן'"

יו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו אמר היום (שני), כי ממשלה בראשותו לא תיסוג מרמת הגולן. בסיור שערכו נבחרי הליכוד ברמת הגולן, הוסיף נתניהו: "אנחנו כאן כדי לומר בגלוי לעם ישראל ולעולם כולו שממשלת ישראל תחת הנהגת הליכוד תישאר בגולן, ותשמור על הגולן כנכס אסטרטגי לביטחון המדינה".

לדבריו, "אזרחי ישראל מצפים למנהיגות שתשמור על ביטחונם 365 יום בשנה ולא לפוליטיקאים, שמנסים להתנער מאחריותם לאחר שנים של מדיניות כושלת על ידי שחרור סיסמאות תקיפות".

הסיור של הליכוד נערך על רקע נסיעתו היום של ראש הממשלה אהוד אולמרט לטורקיה. במהלך הביקור ייפגש אולמרט עם עמיתו הטורקי טאיפ ארדואן. השניים ידונו בהמשך המגעים העקיפים בין ישראל לסוריה ועל האפשרות לעבור לשיחות ישירות.

לפני הצהרים נתניהו נפגש עם צעירים ולאחר מכן הצטרפו אליו הנבחרים לתצפית במצפה לשלום בכפר חרוב ובתצפית על הכנרת. משה פייגלין שנדחק למקום ה- 36 בחר שלא להגיע למקום. לדברי מקורבי פייגלין, "אם נתניהו, שכבר ניהל משא ומתן על הגולן, מעוניין באמת לשכנע כי הפעם בכוונתו לשמור על ארץ ישראל יש לו דרך אמיתית לעשות זאת - להחזירו למקום ה- 20 שבו שיבצו אותו חברי התנועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully