וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בחיפה: המשטרה מגלגלת אחריות

קובי מנדל

22.12.2008 / 16:45

עובדת עיריית חיפה הודיעה למשטרה שחיי תושבת העיר בסכנה. המשטרה: אמרנו לעובדת להזמין ניידת, אבל היא לא עשתה זאת

גורמי רווחה בעיריית חיפה אמרו הערב (שני) כי המשטרה קיבלה כשעתיים לפני הירצחה של ג'מרה אנאניי תושבת העיר, התרעה על כך שהיא נמצאת בסכנה. אנאניי, בת 42, נמצאה הבוקר ללא רוח חיים בגן ציבורי ברחוב החשמל בעיר. מנהלת בית הספר "קישון" היתה זו שמצאה את הנרצחת כשגרונה משוסף. גופתה של אנאניי, בת העדה האתיופית, הועברה בצהרים לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

גורמים באגף הרווחה של עיריית חיפה אמרו כי הנרצחת, הגיעה אתמול לרווחה ואף היום בבוקר כשעתיים לפני הרצח. עובדת באגף התריעה באופן מיידי בפני המשטרה על כך שאנאניי נמצאת בסכנה. האישה התלוננה בעבר על אלימות מצד הבעל והמשטרה בודקת אם מדובר ברצח שמקורו באלימות במשפחה. הבעל עצמו טרם אותר.

במשטרת מרחב חוף אישרו הערב שהנרצחת אכן הגיעה היום לעובדת סוציאלית באגף הרווחה של העירייה, שהודיעה לחוקרת אלימות במשטרה כי האישה מאוימת. במשטרה מציינים כי לעובדת הסוציאלית נמסר שעליה להזעיק ניידת, אך עם זאת מביעים גורמים במרחב חוף תמיהה על כך שניידת לא הוזעקה ושהעובדת אפשרה למתלוננת לפנות לדרכה.

מבדיקת חוקרי משטרת חיפה מתברר כי הנרצחת היתה מוכרת כמי שהתלוננה פעמיים על אלימות במשפחה מצד בעלה. תלונות אנאניי, אם לשישה ילדים, הוגשו בין השנים 2006-2007 במשטרת ירושלים. בעקבות תלונות אלה הוגש חומר חקירה לגורמי תביעה. בסוף החודש שעבר הגישה האישה תלונה נוספת במשטרת חיפה על איומים מצד הבעל. האישה הופנתה לגורמי הרווחה בעיריית חיפה ולבית המשפט כדי שזה יוציא צו הגנה וירחיק את הבעל ממקום מגוריה. הבעל הגיע אתמול למשטרה להשלמת חקירה.

קצין אגף החקירות במשטרת חיפה, סגן ניצב יעקב גפן אמר לוואלה! חדשות כי "האישה התלוננה לפני חודש במשטרה ובעקבות תלונתה נגבתה ממנה עדות פעמיים בסוף החודש שעבר. לאחר התלונה הבעל נחקר במשטרה לפני מספר ימים ואתמול הוא הגיע להשלמת חקירה. בתום החקירה הוא שוחרר בערבות על פי תנאי ההרחקה שקבע לו בית המשפט".

פרסום ראשון: 12:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully