וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ילדות בנות 8 ו-9 סחטו ילדה בת 6

נתיב נחמני

21.12.2008 / 21:31

על פי תלונה שהגישו הורי הילדה, בתם נסחטה במשך שנה, תוך שימוש באלימות. לדבריהם, הסוחטות הצעירות גבו ממנה 4,000 ש"ח

משטרת מגדל העמק חוקרת תלונה על פיה שתי ילדות, אחיות בנות שמונה ותשע, סחטו ילדה בת שש הלומדת איתן בבית הספר, באיומים ותוך שימוש באלימות. על פי החשד, המעשים נמשכו לאורך כשנה. לאחר גביית התלונה הועבר החומר לטיפול שירותי הרווחה. הורי הילדה, תושבי אחד היישובים באזור, התלוננו הבוקר (ראשון) על מקרי הסחיטה. לדבריהם, שתי הילדות סחטו כספים מבתם במהלך השנה האחרונה בסכום מצטבר של כ-4,000 שקל. לטענת ההורים, בתם הוכתה על ידי הילדות בכל פעם שלא הביאה את הכסף.

על פי התלונה, מקרי הסחיטות התחילו לאחר ויכוח בין הילדות שבסופו החליטה בת התשע "לקנוס" את הצעירה ממנה. מאז, בכל יום נלקחה הילדה לפינה בבית הספר, שם, דרשו ממנה הסוחטות – בת התשע, אחותה ולעתים חברותיהן לשלם להן כסף. ברוב המקרים נהגה הילדה לגנוב כסף מהוריה כדי לשלם את דמי הסחיטה. כשלא הייתה מצליחה להשיג את הכסף, היו הבנות מכות אותה בבית הספר. לדברי ההורים, בתם סיפרה להם שברוב המקרים בהם הוכתה היא נהגה להסוות את פצעיה באמצעות איפור. לעתים, כשהיו מבחינים בפצעים על גופה, האשימה הילדה את אחיה הגדול בפציעה.

מפקד תחנת מגדל העמק, רב פקד צ'ארלס בר זיו סיפר היום לוואלה! חדשות כי לפני כשבוע, לאחר מקרים רבים בהם הבחינו ההורים בחסרון שטרות בארנק ובסימני פציעה על גוף הילדה, החליטו ההורים לקיים שיחה עם בתם. אז גוללה בפניהם את סיפור הסחיטה.

לפני כחצי שנה נחקר ילד בן עשר, תושב עפולה, בחשד לסדרת מעשי סחיטה של ילדים בבית ספרו. על פי החשד, סחט הילד עשרות שקלים מילדים בני שמונה עד עשר הלומדים עמו בבית הספר היסודי. הילדים העידו כי הילד נהג לאיים ולהפעיל עליהם לחץ רב, כדי שישיגו את הכסף שדרש. כדי למלא את דרישותיו הגוברות של החשוד, נאלצו הילדים לסחוט בעצמם ילדים קטנים מהם.

בחקירתו הודה הילד במעשים המיוחסים לו ואף התוודה על מספר פריצות לבית הספר, בהן גנב מחשבים. השוטרים ביצעו חיפוש בביתו ומצאו חלק מהרכוש הגנוב. מפאת גילו הצעיר ובגלל שאינו בר ענישה על פי חוק, העבירה המשטרה את הטיפול בילד לגורמי הרווחה בעירייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully