וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואף על פי כן, מפלגה ערבית מאוחדת?

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

21.12.2008 / 18:15

ח"כ ואסל טהא מבל"ד אישר לוואלה! חדשות כי הוא מקיים מגעים עם שאר המפלגות הערביות כדי לגבש רשימה ערבית מאוחדת

היו"ר הסמלי של מפלגת בל"ד, ח"כ ואסל טהא, החל לקיים מגעים עם שאר המפלגות הערביות כדי לנסות ולגבש רשימה ערבית אחת שתרוץ יחד בבחירות לכנסת. בשיחה עם וואלה! חדשות אישר ח"כ טהא את הדברים ואמר כי מפלגתו תסכים להתאחד רק עם כל המפלגות, ולא תסכים להתאחד עם רשימה אחת.

ח"כ טהא הכחיש דיווחים לפיהם נחתם הסכם עקרוני עם ח"כ טלב א-סנע (מד"ע) וח"כ עבאס זכור (שפרש מרע"מ-תע"ל והקים את "המגזר הערבי") על צירופם לרשימה. "א-סנע היה אצלי בבית", אמר טהא. "שמעתי את דרישותיו, ציפיותיו ותפיסותיו ואמרתי לו שיש לנו קונספציה ברורה להקים רשימה לכל הסקטור הערבי. לאחר שנקים רשימה, נתחיל להרחיבה לזרמים קטנים כמו מפלגתו של א-סנע ומפלגתו של ח"כ זכור".

לדברי טהא, טלב א-סנע ועבאס זכור הביעו את הסכמתם לקחת חלק ברשימה ערבית אחת. "המטרה הבסיסית שלנו בבל"ד היא להקים רשימה אחת לכל הסקטור הערבי. אם נצליח – מה טוב, אם לא – אנו מוכנים להתמודד לבד וגם לנצח", הוסיף. "אנו מקווים להמשיך לפגוש את שאר נציגי המפלגות ולהצליח לגבש רשימה אחת".

מועצת השורא של הפלג הדרומי בתנועה האיסלמית החליטה ביום רביעי להוריד את מיקומו של ח"כ טלב א-סנע למקום החמישי ברשימת רע"מ-תע"ל, הנחשב על גבול המיקום הריאלי, ולהציב במקומו את ראש התנועה האיסלמית בערערה, טלב אבו עראר. א-סנע הביע אז את חוסר שביעות רצונו מהצעד ואמר כי "רע"מ אינה רכושה הפרטי של התנועה האיסלמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully