וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול הגיע למערב הנגב

נתיב נחמני

21.12.2008 / 17:54

ראש המועצה האזורית שדות נגב מאיר יפרח חשש כי הדוברת שלו מדליפה מידע. לפי החשד, הוא הטמין מצלמה ומיקרופון במשרדה

היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) הודיעה הערב (ראשון) כי היא מצאה תשתית ראייתית להגשת כתב אישום נגד ראש המועצה האזורית "שדות נגב", מאיר יפרח, בחשד להאזנות סתר. על פי החשד, יפרח הציב מצלמות במשרד הדוברת שלו על מנת לאשש את חשדו כי היא מדליפה מידע ממשרדו. ממצאי התיק הועברו לפרקליטות מחוז הדרום, על מנת שתבחן האפשרות להגיש כתב אישום נגדו.

החשדות נגד יפרח נחקרו במשטרה בעקבות תלונה שהגישו עובדים במועצה, בה הביעו חשש כי ראש המועצה מאזין לשיחותיהם. בתום חקירה סמויה, פשטו חוקרי יאח"ה על משרדי המועצה לפני כשלושה חודשים, שם מצאו מצלמה ומיקרופון שהתקין על פי החשד במשרד הדוברת. בנוסף, נבדק מחשבו של יפרח, בו מצאו החוקרים סרטונים שצולמו באותה המצלמה. בעקבות הממצאים, עוכב יפרח לחקירה במשרדי השלוחה הדרומית של היחידה ולאחר מכן שוחרר בתנאים מגבילים.

היום סיימה המשטרה את חקירתה בתיק וכאמור מצאה ראיות נגד יפרח בחשד שעבר על חוק הגנת הפרטיות. יפרח עצמו העדיף היום שלא להתייחס לחדשות נגדו ואמר לוואלה! חדשות כי "את כל מה שהיה לי לומר אמרתי במשטרה. התיק הזה סופו להיסגר. אני מאמין בצדקתי והצדק יצא לאור". הדוברת, לה על פי החשד האזין, העדיפה גם היא שלא להתייחס לפרטי המקרה.

"התנהגות פולשנית"

פרקליטה של הדוברת, עו"ד דן חי, המתמחה בתחום הגנת הפרטיות, אמר היום כי "אם החשדות יתבררו כנכונים, מדובר בהפרה של הפרטיות החמורה שבעתיים, כיוון שנעשתה על ידי נבחר ציבור כלפי עובד ציבור במתקן ציבורי".

לדבריו, "אם ראש המועצה חשד בעובדת שלו, הוא יכל לבחור בדרכים לגיטימיות יותר על מנת לברר את הסוגייה. "היא הרגישה מושפלת מאוד. כמו כל אדם, גם היא לעיתים קיימה שיחות פרטיות במשרדה. רק שבמקרה שלה את הכל רואים ושומעים מלמעלה - זוהי התנהגות פולשנית וחסרת מעצורים", אמר לוואלה! חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully