וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "הליכוד היא מפלגת ימין קיצוני"

פנחס וולף

21.12.2008 / 17:15

יו"ר קדימה המשיכה בקו התקיף נגד רשימת הליכוד לכנסת: "כשראיתי את הרשימה, נזכרתי למה עזבתי אותה מלכתחילה"

"ראינו את רשימת הליכוד, זו רשימה של ימין קיצוני שמזכירה לנו מלכתחילה למה עזבנו אותה", כך אמרה היום (ראשון) יו"ר קדימה ציפי לבני בפתח ישיבה של 40 המועמדים הראשונים ברשימת קדימה לקראת הבחירות. לדברי לבני, הרשימה של קדימה היא רשימה מגוונת שמייצגת את האידיאולוגיה של המרכז. "כל מי שמסתכל על קדימה ושואל אם זה ימין או שמאל שידע שהתשובה היא שזה המרכז. למרכז יש אידיאולוגיה שעוסקת בנושאים מדיניים-ביטחוניים, בנושאים חברתיים-כלכליים וגם במהות של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית", אמרה.

לבני התייחסה לדרך אותה תנסה להתוות מדינת ישראל בראשות ממשלת קדימה ואמרה כי ישראל תפעל לקדם את תהליך השלום תוך כדי שהיא פועלת להשיג ביטחון למדינת ישראל. כמו כן, לבני התחייבה לקדם את הנושאים הכלכליים ולשמור על הצביון היהודי והדמוקרטי. "אנחנו יוצאים לדרך מנקודה שהיא לכאורה שוויון לפי הסקרים. היתרון הוא אצלנו, כי הרכבנו רשימה מצוינת, כי יש לנו הנהגה טובה יותר ומכאן אנחנו יכולים ללכת ולנצח את הבחירות וזה תלוי רק בנו", אמרה לבני.

יו"ר מטה הבחירות של קדימה, דליה איציק, אמרה בישיבה כי היא מאמינה בכל ליבה שקדימה תנצח בבחירות והבטיחה לעשות זאת ביתרון מוחץ. "את המועמדים האחרים כבר ראינו וניסינו", אמרה איציק. לדבריה, "רשימת הליכוד היא רשימה שאי אפשר להגזים בקיצוניות שלה. אצלנו יש לא רק יו"ר מפלגה ומ"מ שהם טובים יותר, אלא הרבה כובד שלטוני. יש כאן מסה קריטית של ניסיון ויכולת".

מופז בירך, ארד פרש תוכניות

מספר 2 ברשימת קדימה, שר התחבורה שאול מופז, הביע היום לראשונה תמיכה מלאה ברשימה שנבחרה, למרות שרובה לא מורכבת מאנשיו: "אני רוצה לברך את כל מי שנבחר. יש כאן חבורה מאוד איכותית, וככל שנתקדם ונצליח בבחירות כך נביא ונצרף כוחות חדשים איתנו". מופז אמר שבכוונתו להופיע בכל הקשור למדיניות הביטחון ול"נושאים הקשורים לליבת הנושאים המדיניים-ביטחוניים". לדבריו, "חלוקת העבודה בתחום הזה חשובה. התגייסות כל אחד מהאישים חשובה כדי ליצור סינרגיה של עבודה משותפת. אתן מעצמי ככל יכולתי וככל שאדרש".

יועצי התקשורת אייל ארד וראובן אדלר הסבירו בישיבה את עיקרי קמפיין קדימה. לדברי ארד, "יש קבוצה גדולה בציבור שלא החליטה עוד למי להצביע. אלו אנשים שלא אוהבים את ביבי, יודעים שיש איתו בעיה. לכן האסטרטגיה עובדת בשני מישורים: הנגטיב – הלכנו על האמינות של ביבי. דבר נוסף שכולם מבינים עכשיו זה שביבי פחדן, שותק ובורח מעימות, לא נותן ראיונות בתקשורת ובכך הוא מערער את התפיסה שהוא איש חזק. יש לשים לב שרשימת הליכוד מורכבת מאנשים קיצוניים שגם אריק שרון לא יכולה היה לנהל איתם שום דבר".

"קמפיין נוסף יהיה הפוזיטיב", המשיך ארד, "לזכותה של לבני עומדת הנקודה שדרכה אינה שבויה בתזות קיצוניות. היא מבטאת דרך ריאלית לניהול ענייני המדינה".

  • עוד באותו נושא:
  • ציפי לבני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully