וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדה מדלן מק'קאן בקלטת חדשה

טלי גולדשטין

21.12.2008 / 10:45

גארי וקייט מק'קאן פרסמו סרטון וידאו חדש בו נראית בתם עם משפחתה לפני היעלמותה המתוקשרת. הסרטון כולל מסר מרגש לסיוע

תמונות חדשות שלא נראו בעבר של הילדה מדלן מק'קאן הורשו לפרסום על ידי הוריה, הנאלצים לחגוג חג מולד שני בלי ילדתם. בסרטון הווידאו המדובר נראית מדלן משחקת עם משפחתה לפני שנעלמה בדירת הנופש של הזוג בפורטוגל ומאז לא נודעו עקבותיה.

בשלושה במאי 2007 נעלמה מדלן ממיטתה בדירת הנופש ששכרו הוריה באתר הנופש פראייה דה לוז שבמחוז אלגרב בפורטוגל, מספר ימים לפני שמלאו לה ארבע שנים. מחקירה ראשונית של יחידת החקירות של משטרת פורטוגל עלה כי מדלן נחטפה. לאחר חקירה נוספת העלתה המשטרה תיאוריה לפיה מדלן מתה בחדרה. במקביל לחקירה, שהתנהלה תוך כדי שיתוף פעולה של המשטרה הבריטית והפורטוגלית, התקבלו מספר דיווחים לא מאושרים של אנשים שטענו כי ראו את מדלן בפורטוגל ובמקומות אחרים. משטרת בריטניה בדקה כיווני חקירה שונים, בהם גם החשד, לפיו מק'קאן נחטפה על ידי רשת פדופילים מבלגיה. הוריה של מדלן גארי וקייט הפכו לחשודים העיקריים בפרשה אך התיק נגדם נסגר מחוסר ראיות.

מאז נעלמה מדלן הררי שמועות וספקולציות סבבו את הפרשה וכלי התקשורת ניצלו את ה"רייטינג" הגבוה של הסיפור עד תום. אלפי כתבות סותרות שהסתמכו על מידע לא מבוסס התפרסמו בעיתונים הבריטים.

בווידאו נראית מדלן כשהיא רוקדת בתחפושת של פיה, משחקת עם אביה ומתפארת בנעליה הוורודות החדשות. הסרטון צולם בתקופת חג המולד של 2006, הפעם האחרונה בה משפחת מק'קאן בילתה את עונת החגים עם שלושת הילדים. הווידיאו צולם בבית המשפחה ברות'לי, לייססטרשייר. אחיה של מדלן, התאומים שון ואמלי מככבים אף הם בסרטון.

בנוסף לתמונות, צפייה בסרטון מאפשרת הזדמנות ראשונה לציבור לשמוע את מדלן מדברת. היא מעודדת את אחיה ואת אחותה לרקוד עמה. "מחאו כפיים, אחת, שתיים, שלוש", אומרת מדלן. לאחר מכן היא מחזיקה את נעליה החדשות ואומרת, "אלו הנעליים שלי". כשאביה שואל אותה מה הצבע שלהן, היא עונה בקולה הילדותי "ורוד".

הסרטון כולל מסר ישיר ומרגש של ההורים, שבחרו שלא להופיע בעצמם: "חג המולד הוא זמן לילדים. בבקשה עזרו לנו להשיב את ילדתנו בחזרה". בני הזוג מק'קאן יבלו את חג המולד עם התאומים והמשפחה הקרובה, אך לדברי דובר המשפחה, "זהו זמן קשה למשפחה".

בשלישי במאי השנה ציינו הוריה של מדלן שנה להיעלמותה. יום הולדתה החמישי נחגג, בלעדיה, תשעה ימים לאחר מכן. ב-21 ביולי סגרה התביעה בפורטוגל את תיק מדלן מק'קאן באופן רשמי, אך חלום הבלהות של בני הזוג מק'קאן לא ייגמר עד שיוודע מה עלה בגורל בתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully