וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל: "אתה לא יכול להרשות למישהו לקלוע עליך 52 נקודות"

הסנטר של הסאנס התקשה לעכל את ההפצצה של ברנדון רוי נגד קבוצתו. גיבור הערב, שקלע שיא קריירה: "הרגשתי כאילו כל זריקה נכנסת"

שיא קריירה של 52 נקודות הפך הלילה (בין חמישי לשישי) לאחד מהערבים הגדולים בקריירת הכדורסל הלא ארוכה של ברנדון רוי, הרבה בזכות העובדה שפורטלנד נעזרה בתוצרת שלו כדי לנצח את פיניקס 119:124 והגארד השלים ערב מושלם.

"זה בטוח הערב ההתקפי הכי טוב שהיה לי אי פעם", אמר כוכב הערב אחרי המשחק, "אני לא יכול להגיד שהסל נראה לי רחב פתאום, אבל היה לי ביטחון עצום הערב. הרגשתי כאילו כל זריקה שאני לוקח נכנסה. המטרה הגדולה ביותר שלי היא לנצח. לא להיות MVP, לא להיות אולסטאר".

הגארד המצטיין בסך הכל המשיך מומנטום במסגרתו קלע 30 ומעלה ב-4 מ-5 המשחקים האחרונים, כולל שיא קריירה שהתברר כזמני מאוד של 38 מול הלייקרס בשבוע שעבר. 52 הנקודות שלו מציבות אותו במקום השני אצל הקלעים למשחק בודד העונה מאחורי טוני פארקר, שקלע 55. רוי גם היה קרוב לשבור את שיא הפרנצ'ייז של דיימון סטודמאייר, שקלע בעבר 54 נקודות עבור הבלייזרס.

"אלו היו 52 נקודות שקטות", הוסיף מאמנו של רוי, נייט מקמילן, "הוא פשוט קלע את הנקודות. אתה כמעט מצפה ממנו לעשות את זה בכל ערב. ברנדון לומד איך להמשיך ולהיות אחד מהשחקנים הטובים בליגה".

טרי פורטר,שהפסיד אחרי משחק צמוד אמר: "ברנדון ממש פגע בנו. פשוט לא עשינו עבודה טובה מולו. הוא היה אגרסיבי והלך לסל ואנחנו ניסינו כמה דברים, אבל זה היה אחד מהערבים בהם מישהו לוהט"

שאקיל אוניל סיכם: "אנחנו לא משתלטים על כדורים אבודים ואסור לך לאבד 16 כדורים במשחק. ואתה חייב לעצור את השחקן שלהם בצד השני. אסור לך לאפשר למישהו לקלוע נגדך 52 נקודות, זה בלתי מתקבל על הדעת".

דאנקן: "נראה כאילו ג'אמיר תמיד טוב נגדנו"

במשחק השני של הלילה גברה אורלנדו על סן אנטוניו 78:90 אחרי שכבר הוליכה ב-23 הבדל ברבע השלישי וסגרה סיפור מוקדם. "לפעמים הדברים הולכים בכיוון שלך", אמר ג'אמיר נלסון, שהוליך את קלעי המג'יק עם 24 נקודות, "אנחנו צריכים לשחק עם הרבה אנרגיה כי אף אחד לא מאמין בנו וכולם מטילים את היכולת שלנו בספק".

טים דאנקן, שקלע 19 עבור המפסידה, החמיא לרכז המארח: "הם קלעו את הזריקות שהם היו צריכים לקלוע וג'אמיר היה נהדר. זה נראה כאילו הוא תמיד משחק טוב נגדנו".

מאמן אורלנדו, סטן ואן גנדי, הסביר חלק מהאסטרטגיה שלו למשחק: "ידעתי שהספרס מגיעים למשחק קשה שני בתוך יומיים ורצינו לרוץ כמה שיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully