וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר נדקר למוות בדרום תל אביב

נתיב נחמני

19.12.2008 / 3:05

גופת צעיר בן 19, המוכר למשטרה, נמצאה במכון ליווי סמוך לתחנה המרכזית. קרוב משפחתו נעצר בחשד שניסה להעלים ראיות

חשד לרצח בתל אביב: תושב רמלה בן 19 נדקר הלילה (שישי) למוות ברחוב פין, סמוך לתחנה המרכזית הישנה. צוות מגן דוד אזור דן שהגיע למקום ניסה לבצע בו פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה, וטרם נעצרו חשודים.

הדיווח במשטרה התקבל סמוך לשעה 1:45. כוחות משטרה ומד"א דן הוזעקו למכון ליווי שברחוב פין 3 ומצאו את הצעיר דקור בפלג גופו העליון (בתוך מכון הליווי). הנדקר מוכר למשטרה מתחום עבירות רכוש וסמים.

זמן קצר אחר כך עצרו שוטרי מרחב יפתח תושב לוד בן 19, קרוב משפחתו של המנוח, בחשד שניסה להעלים ראיות מהזירה. הצעיר התנגד למעצרו ועל פי החשד תקף את השוטרים וגרם נזק קל לניידת. הצעיר יובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. כמו כן, עוכבו לחקירה שבעה צעירים נוספים.

בתוך כך, אתמול מת מפצעיו הנער בן ה-17 שנפצע אנושות לפני כעשרה ימים באירוע דקירה בראשון לציון. מחקירת המשטרה עולה כי הצעיר נדקר על ידי צעיר אחר, לאחר שהעיר הערה לחברתו.

המשטרה פתחה בסריקות אחר הדוקר, אך זה לא נתפס. מספר ימים לאחר מכן הוא נעצר בדרך המקרה כאשר רכבו נעצר לצורך בדיקת רשיונות שגרתית. בתחילה הכחיש הצעיר את המיוחס לו, אך לבסוף נשבר והודה בדקירה. עם מעצרו עמד הצעיר מול אפשרות של אישום בגרימת חבלה חמורה, אך כעת נראה שיואשם ברצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully