וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטי קצב: "מאד מרוצים מהעימות עם א'"

עדי שמחוביץ

19.12.2008 / 14:42

נשיא המדינה לשעבר התעמת במשך 40 דקות עם א' ממשרד התיירות שהתלוננה כי אנס אותה. פרקליטה: "א' דבקה באמת"

יותם רונן

(צילום ועריכה: יותם רונן)

עורכי דינו של הנשיא לשעבר משה קצב הביעו שביעות רצון מהעימות שנערך היום (שישי) בינו לבין א', עובדת משרד התיירות שהתלוננה כי הוא אנס ותקף אותה מינית. "העימות נערך 40 דקות בלוד. אנחנו מאוד מרוצים ממנו. המתלוננת נשאלה שאלות אישיות גם על ידי קצב. היה לה קושי להתמודד עם התשובות ולנסות לחלץ את עצמה מהתסבוכת", מסרו לוואלה! חדשות עורכי הדין ציון אמיר אביגדור פלדמן ואברהם לביא.

פרקליטה של א', עו"ד דני סרור, אמר לגלי צה"ל כי "א' דבקה באמת, כפי שעשתה לכל אורך חקירתה במשטרה. כעת לפרקליטות אין מה להסס אלא להגיש כתב אישום נגד קצב".

לעומת זאת, עורכי דינו של קצב טענו כי "המתלוננת שינתה שוב את הגרסה שלה. היא נתנה כבר חמש גרסאות שונות והיום גרסה נוספת. אנחנו מקווים שבסופו של יום מי שאמור להחליט בעניין ישתכנע שאכן אין פה דבר". החקירה נגד קצב בחשד לביצוע עבירות מין נפתחה לפני כשנתיים וחצי. בשבועות הקרובים אמור צוות הבדיקה של הפרקליטות לקבוע האם להגיש כתב אישום נגד קצב בגין אונס, כפי שהמליצה בעבר המשטרה.

על מנת למנוע הדלפות, במשטרה אף נמנעו מלומר לא' היכן העימות יתקיים ונמסר לה רק המועד. הבוקר הגיע לביתה רכב משטרתי שאסף אותה למשרדי היחידה הכלכלית של "להב 433", שם נערך העימות. קצב עצמו גם עשה הכל כדי שלא להיחשף לעדשות המצלמה ואף החליף רכבים סמוך לתחנת המשטרה על מנת להטעות את העיתונאים, דרכם עבר במהירות.

העימות נערך לבקשת צוות הבדיקה שהוקם בפרקליטות וצפוי להכריע בתוך שבועות אחדים האם יוגש כתב אישום נגד קצב והאם יכלול את סעיף האונס, כפי שהמליצה המשטרה. ניהל אותו ניצב יואב סגלוביץ', ראש יחידת להב 433, היחידה המאגדת תחתיה את יחידות החקירה הארציות יאח"ה ויאחב"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully