וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאולמרט אין זכות לוותר על הגולן"

פנחס וולף

18.12.2008 / 20:07

חברי כנסת מהימין הגיבו בזעם על דבריו של רה"מ בזכות מו"מ עם סוריה. ח"כ ישראל כץ: "עדיף שאולמרט יישאר בארץ ויטפל בקסאמים"

"לראש הממשלה אהוד אולמרט אין זכות ציבורית ומוסרית לוותר אפילו על מילימטר מרמת הגולן", כך אמר הערב (חמישי) יושב ראש השדולה למען רמת הגולם בכנסת, ח"כ ישראל כץ (הליכוד). הוא מתח ביקורת חריפה על דבריו של אולמרט, לפיהם "הסכם שלום עם סוריה הוא בר השגה", ואמר: "בתקופה זו, במקום לנסות למסור את הגולן לסוריה, עדיף שאולמרט יישאר בארץ ויטפל בירי הקסאמים מעזה על תושבי שדרות ומערב הנגב".

גם ח"כ זבולון אורלב (הבית היהודי) תקף בחריפות את ראש הממשלה: "אסד חולם לשכשך את רגליו בכנרת ואולמרט חולם שעם ישראל ישכח שפרשיות שחיתות הביאו לסיום כהונתו". אורלב הוסיף כי "בשירת הברבור שלו, אולמרט לא יכול לגזור את דינה של רמת הגולן כדי להימלט מגזר דינו".

חברת הכנסת לימור לבנת (הליכוד) טענה גם כי קיימת מניעה חוקית על אולמרט להתקדם במשא ומתן עם סוריה. "אולמרט לא יכול לנהל מו"מ על עתידו של הגולן באופן שיחייב את המנהיגים שיבואו אחריו, כאשר נותרו פחות מ- 60 יום לכהונת ממשלתו" לדבריה, "אחרי שהתנתקו חד צדדית מעזה והביאו לגשם של קסאמים על ישובי הדרום, ממשלת קדימה ממשיכה לוותר חד צדדית בלי לקבל דבר בתמורה. גם לא את הדרישה הבסיסית ביותר של התנתקות סוריה מציר הרשע של אירן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully