וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

19 שנות מאסר לאב שהפך את בתו לשפחת מין

קובי מנדל

18.12.2008 / 18:15

האב הורשע כי התעלל מינית בבתו למעלה מ-10 שנה, מאז שהיתה בת 11. הוא גם ביצע מעשים מגונים בבנו בן ה-7

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הערב (חמישי) 19 שנות מאסר בפועל, ושנתיים מאסר על תנאי, על אב בן 46 שהורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע עבירות מין במשך למעלה מ- 10 שנים בבתו זאת מאז היותה בת 11.

מעשי האב התרחשו בין השנים 1997-2006. האב הודה בביצוען של מספר עבירות מין חמורות הכוללות אונס, ניסיון אינוס, מעשי סדום, מעשים מגונים, תקיפה בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט, וכן הדחה בחקירה ובעדות. האב הורשע גם בתקיפה מינית של בנו, בעת שהיה ילד בן שבע והתקלח בביתו. בפעם אחרת שבה ניסה לבצע בילד מעשים מגונים, ברח הילד מהמקום.

השופטים יוסף אלרון, ריבי למלשטריך לטר ומשה גלעד, ציינו כי "אין צורך להכביר מילים לגבי חומרת העבירות בתיק זה". לדבריהם, הנאשם, כעולה ממסכת עובדות כתב האישום, "הפך את בתו, לשפחת מין במשך כעשר שנים בין השנים 1997-2006".

עוד כתבו השופטים בגזר הדין כי "אנו נדרשים לגזור את דינו של מי שפגע מינית בילדיו, בשר מבשרו, תוך שימוש בהם כאמצעי לסיפוק תאוותיו המיניות, וזאת במהלך תקופה של כ-10 שנים. מעשיו המכוערים של הנאשם, לא פסחו כמעט על אף אחת מעבירות המין . בנו שימש גם הוא אמצעי לסיפוק וביזוי מיני בשתי הזדמנויות שונות, שבאחת מהן נס על נפשו".

  • עוד באותו נושא:
  • אונסבנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully