וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן גולדבלט ערער לעליון על הרשעתו

עדי שמחוביץ

18.12.2008 / 13:40

השחקן, שהורשע באונס ונשלח ל-7 שנות מאסר, ערער היום לביהמ"ש העליון. "יש לזכות את גולדבלט מסעיף האונס"

חנן גולדבלט הגיש היום (חמישי) ערעור לבית המשפט העליון על הכרעת הדין וגזר הדין של בית המשפט המחוזי בעניינו, באמצעות עורכי הדין רחל תורן, אהרון שליין ואריאל סלטו. גולדבלט הורשע בחודש שעבר באונס ועבירות מין נוספות ונשלח לשבע שנות מאסר.

בהודעת הערעור מפורטים שורה של נימוקים כנגד החלטת בית המשפט בכל אחד מסעיפי האישום בהם הורשע. עו"ד תורן מסרה כי "הטענות מכוונות גם כנגד הקביעות העובדתיות וגם כנגד הקביעות המשפטיות. לדוגמא, בעניין סעיף האישום החמור ביותר - האינוס בכוח - ניתן לראות בהכרעת הדין שבית המשפט מתלבט התלבטות קשה לגבי אמינותה של המתלוננת ובכל זאת בחר לתת אמון בעדותה. אנחנו טוענים שבית המשפט היה צריך להסיק את המסקנה קרי לזכות את גולדבלט מסעיף זה".

גולדבלט הורשע באונס, ביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום בחמש נשים שונות ונידון לשבע שנות מאסר בפועל ושנתיים מאסר על תנאי. בנוסף, נדרש גולדבלט לשלם לשתיים מהמתלוננות נגדו פיצויים בגובה 50 אלף שקל (25 אלף שקל לכל אחת). הפרשה נחשפה לאחר שאחת הנערות גוללה את סיפורה בפורום באינטרנט, בו סיפרה כי בשנת 1989,כשהייתה בת 16, היא נוצלה מינית על ידי "שחקן-בדרן, שהיה מפורסם מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully