וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטביעה את בתה באסלה ותואשם בהריגתה

עדי שמחוביץ

18.12.2008 / 11:36

צעירה מב"ש חשודה כי הטביעה את הפעוטה שרק נולדה באסלה וזרקה את גופתה לזבל. הפרקליטות תבקש להאריך את מעצרה

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד צעירה בת 24 מבאר שבע שהרגה את בתה מיד אחרי הלידה וזרקה אותה לפח. הצעירה, בעלת עבר פלילי, מואשמת בעבירות של הריגה ושיבוש הליכי משפט, והפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרה עד תום ההליכים.

מכתב האישום עולה, כי התינוקת נמצאה בדלי במכולת האשפה ומותה נקבע על ידי רופא מגן דוד אדום שהגיע למקום. בדיקת המכון לרפואה משפטית גילתה כי התינוקת נולדה במשקל נורמלי, חיה ונושמת ומותה נגרם כתוצאה מחוסר טיפול הולם והזנחה. האם נעצרה, הכחישה בתחילה שבכלל ילדה. לבסוף הודתה הצעירה בלידה, אך המשיכה לספק עדויות סותרות לגבי מותה.

עוד עולה, כי הצעירה החיה בנפרד מבעלה, נכנסה להריון בעקבות קשר רומנטי שהיה לה עם חבר למקום העבודה. הצעירה הסתירה את ההריון מבני משפחתה וכאשר התקרב מועד הלידה עמדה על כך כי היא איננה מעוניינת לנסוע לבית החולים. בזמן הלידה התקשרה הצעירה בעילום שם למגן דוד אדום ודיווחה על התקדמות הלידה, אך סירבה בתוקף להתפנות לבית החולים. כאשר נולדה התינוקת דיווחה הצעירה כי התינוקת נפלה לשירותים. הוא סירבה להרימה ואף הורידה עליה את המים. לאחר מכן נפטרה הצעירה מגופת הילדה בעזרת חברתה אשר זרקה את התינוקת לפח האשפה, שם נמצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully