וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "נחזיר את ישראל לעצמה"

18.12.2008 / 10:00

יו"ר קדימה אמרה בנאומה בפריימריז: "מהיום הזה כולנו ביחד וביחד ננצח". דליה איציק זכתה במקום השלישי וצחי הנגבי ברביעי. רמון נדחק למקום ה-17

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

דליה איציק וצחי הנגבי הם המנצחים הגדולים הלילה עם סיום הפריימריז בקדימה. איציק סיימה במקום הראשון, והנגבי הצליח להגיע למקום השני. בעשירייה הראשונה של מפלגת קדימה נמצאים גם השרים רוני בר און, אבי דיכטר, מאיר שטרית וזאב בוים. בנוסף, רוב הנבחרים בעשיריים הראשונה הם אנשי ליכוד לשעבר.

לגני התערוכה הגיעו הלילה חברי הכנסת של קדימה והמתמודדים בפריימריז. יו"ר המפלגה ציפי לבני אמרה כי קדימה הוכיחה הערב שהיא יודעת לעשות מה שהעבודה והליכוד לא יודעים לעשות - לנהל מערכת בחירות בצורה מוצלחת.

"לקדימה יש הערב נבחרת מנצחת, זאת הנבחרת שתלך איתי יד ביד לבחירות לכנסת ולראשות הממשלה, נבחרת שמסמלת את המרכז, נבחרת שאין בה קצוות, נבחרת ראוייה, הנבחרת שתנהל את המדינה ותחזיר את ישראל לעצמה. הנבחרת שנבחרה היום תעשה את מה שקדימה התחייבה לבוחר הישראלי ביום שהיא קמה – להוביל את המדינה לעתיד טוב יותר. קדימה הולכת לנצח בבחירות הקרובות. מהיום הזה כולנו ביחד, הולכים ביחד ומנצחים ביחד כמו שצריך, ביחד ננצח", הוסיפה לבני לקול קריאות הקהל.

במערכת הפוליטית מיהרו להגיב על תוצאות הפריימריז בקדימה במפלגת העבודה אמרו כי "הלילה נבחרה רשימתה של מפלגה זמנית, שיום אחרי הבחירות תתפצל, ומחצית מחבריה יחזרו לליכוד. יידע כל מי ששוקל להצביע קדימה, שבפועל הוא ייתן את קולו לליכוד ויחזק את גוש הימין הקיצוני".

גם בליכוד תקפו את הנבחרת החדשה של מפלגת קדימה, "זו לא נבחרת שיכולה לנהל מדינה, אותו הרכב של קדימה ולבני בראשותו כבר נכשל בענייני ניהול המדינה, הביטחון והכלכלה. אותו הרכב גם נכשל במלחמת לבנון השנייה, בטיפול בגשם הקסאמים בדרום ובייצוב הכלכלה, לא ניתן לסמוך על לבני וקדימה, העם סומך רק על נתניהו והליכוד שידעו לחזק את הביטחון ולנהל את כלכלת ישראל".

רשימת קדימה

1- ציפי לבני
2- שאול מופז
3- דליה איציק
4- צחי הנגבי
5- רוני בר און
6- זאב בוים
7- מאיר שטרית
8- רוחמה אברהם
9 -אבי דיכטר
10- מרינה סולודקין
11- יואל חסון
12- גדעון עזרא
13- יעקב אדרי
14- אלי אפללו
15- זאב ביילסקי
16- רונית תירוש
17 -חיים רמון
18- נחמן שי
19- שלמה מולה
20- רוברט טיבייב
21- מגלי וואהבה
22- רחל אדטו
23- יוחנן פלסנר
24- שי חרמש
25- ישראל חסון
26- אריה ביבי
27- עתניאל שנלר
28- אורית זוארץ
29- יוליה שמלו ברקוביץ
30- נינו אבסדזה
31- יצחק בן ישראל
32 - אבנר ברזני
33- דורון אביטל
34- אבי דואן
35- מנחם בן ששון
36- יובל צלנר
37- אכרם חסון
38- אחמד דאבח
39- דוד טל
40 דימא רוזיצסקי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הצבעה ללא תקלות

ההצבעה בפריימריז הסתיימה בשעה 24:30, הקלפיות הממוחשבות ננעלו ושיעור ההצבעה הגיע ל-44.09% מ-80 אלף המתפקדים, שהם 35,124 מצביעים. גורם במפלגה אמר לוואלה! חדשות, כי אחוזי ההצבעה אינם מאכזבים. לדבריו, "במספר המצביעים עברנו את מפלגת העבודה, ואחוזי ההצבעה לא יפחתו מאלה של הליכוד".

ההצבעה בפריימריז התנהלה ב-600 עמדות הצבעה ממוחשבות, ב-95 אתרים שונים ברחבי הארץ. המצביעים נדרשו לסמן על מסך המחשב 18-22 שמות מבין 75 מועמדים. באתרי ההצבעה מוקמו 174 ועדות קלפי שבראשן ישבו עורכי דין שהם ובני משפחותיהם שאינם חברים בקדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully