וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית היהודי: הנדל ובני אלון מחוץ לעשירייה

פנחס וולף

17.12.2008 / 20:39

אורי אריאל הוא הח"כ היחיד מטעם האיחוד הלאומי שהתברג במקום ריאלי ברשימת הימין החדשה. אורלב במקום השני

המועצה הציבורית של מפלגת "הבית היהודי" בחרה היום (רביעי) בחבר הכנסת זבולון אורלב, לשעבר יו"ר המפד"ל, למקום השני ברשימת המפלגה לכנסת. למקום השלישי נבחר חבר הכנסת אורי אריאל. במקום הרביעי שולי מועלם, אלמנתו של סא"ל משה מועלם ז"ל, מפקד גדוד הבופור בלבנון שנהרג באסון המסוקים. החמישי ברשימה הוא העיתונאי אורי אורבך.

הבאים ברשימה: ח"כ ניסן סלומאינסקי, אלון דוידי שהתמודד על ראשות עיריית שדרות, שר שלום ג'רבי, הלל הורוביץ וליאורה מינקה. חברי הכנסת בני אלון וצבי הנדל לא הצליחו להתברג בעשירייה הפותחת, כך שאורי אריאל הוא הח"כ היחיד בה מטעם מפלגת האיחוד הלאומי.

עם פרסום התוצאות, פנה חבר הכנסת אריה אלדד, יו"ר מפלגת "התקווה", לח"כ אורי אריאל וקרא לו לא להיות "עלה התאנה בחמישייה הפותחת של המפד"ל". "אל תניח לאורלב להשלים את חיסול האיחוד הלאומי", אמר

עם זאת, השם שמעורר את הענין הרב ביותר במפלגה הוא של העיתונאי אורי אורבך. אורבך, בן 48, נחשב לאחד מחשובי הפובליציסטים בציונות הדתית ולעיתונאי הדתי הראשון שפרץ דרך וחדר לעיתונות הכללית. אורבך מנחה כיום תוכניות יומית בגלי צה"ל, כותב טור שבועי ב"ידיעות אחרונות" ומשמש כאחראי על גיוון חברתי ורב-תרבותיות בזכיינית ערוץ 2 "רשת". הוא היה בין מקימי "רדיו קול חי", אך פרש מהתחנה בעקבות האיסור על השמעת שירים של זמרות. הוא שימש בעבר גם כמנהל התוכניות של הערוץ המסורתי "תכלת" .

לפני שבוע וחצי נבחר פרופ' דניאל הרשקוביץ לעמוד בראש רשימת "הבית היהודי". מינויו עורר כעס בקרב גורמים במפלגה, שטוענים כי עמדותיו בענייני חוץ וביטחון אינן מספיק נוקשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully