וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורו מסודר

ירון שוורץ

17.12.2008 / 12:00

האיש שגילה את ההארה, תקשר עם אלוהים והקים קומונה שהתפרקה לאחר סערה תקשורתית, קם עכשיו בכל בוקר לעבודה - שי טובלי, הלקסיקון

טובלי שי

הדבר הבסיסי שהמורה הרוחני שי טובלי יכול ללמד אותנו הוא, שמי שהולך בדרך שלו ועושה רק מה שהוא רוצה ועוד עושה את זה בישראל, עלול למשוך אחריו קיתונות של אש. הוא נולד ברמלה, שירת בגל"צ ואפילו זכה בשנת 1995 בפרס מטעם משרד החינוך. אחר כך טובלי נסע להודו, פגש מורים וגילה כי גם לו, כמוהם, יש את היכולת החשובה והנדירה להעביר בצורה משמעותית תכנים רוחניים.

באומץ גדול, עזות מצח ובלי כל חשש, הודיע לעולם כי הוא מואר וכל השאר מוזמנים לבוא וללמוד ממנו. החל משנת אלפיים תלמידים הצטרפו לדרכו ובמהרה בחרו להקים עמו קהילה בקיבוץ מורן. אז כבר נדלקה המדורה והתקשורת חגגה. טובלי לא פחד והציג ללא חשש תקשורים פרובוקטיביים עם חייזרים, ישו, בודהה ואפילו אלוהים דיבר מגרונו, חילופי זוגות, כספים, אולי גם סמים היו שם.

בינינו, תמיד אומרים לנו מה לעשות, הצבא, הממשלה, הבוס בעבודה, אבל כשאדם פרטי לוקח אחריות, משום מה זה כבר נראה מוגזם. בעיקר בעיני דור הזקנים שלפתע ראה מול העיניים מה כבר שנים עוברים אלפי ישראלים במזרח. שם זה בסדר, אבל כאן תתנהגו נורמאלי. בסופו של דבר כמו כל בלון תקשורתי גם זה התפוצץ, הלחץ עבד, הקומונה התפרקה, טובלי וחבריו חזרו למרכז והקימו את ארגון "שמש חדשה". איכשהו הבמה הזו הפכה ליותר רלוונטית בעיני כולם: סוף כל סוף גורו מסודר, חי במרכז הארץ, קם בבוקר והולך לעבודה.

טובלי במשרתו החדשה יחד עם שותפו ובן-זוגו אילון לסטר הפכו לרבנים של הניו-אייג' החילוני ולא מפסיקים לייצר טקסטים, רעיונות וסדנאות לגבי כל נושא שזקוק לשינוי ורענון בעולמנו: פסיכולוגיה, סקס, גבריות, נשיות, מדע, פרנסה, יופי וכמובן רוחניות. טובלי פרסם גם שישה ספרים ובקרוב ייצא ספר נוסף העוסק בשירה רוחנית פרובוקטיבית פרי עטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully