וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות: אין קשר בין 4 הפעוטות שמתו

נעמה טלמור

16.12.2008 / 16:00

בדיקה שערך המשרד מעלה כי בכל הפרמטרים שנבדקו, כולל פרמטר המזון, לא נמצא קשר בין 4 הפעוטות שמתו אתמול ברחבי הארץ

משרד הבריאות הודיע היום (שלישי) כי החקירה האפידמיולוגית שביצע לא העלתה כל קשר בין ארבעת מקרי המוות של תינוקות שאירעו בזמן האחרון. במסגרת החקירה נבדקה ההיסטוריה הרפואית של הפעוטות ונאסף מידע במטרה לנסות ולאתר גורם שמשותף לכל שלושת המקרים, כגון תרופות, חיסונים, או קשר פיזי.

כאמור, מהבדיקה עולה כי לא היה קשר בין המקרים בכל הפרמטרים שנבדקו כולל פרמטר המזון. עם זאת, במשרד הבריאות הדגישו כי הם ממתינים לבדיקות מעבדה ולממצאים הפתולוגיים אשר תוצאותיהם יתקבלו בתוך מספר ימים. בנוסף נמסר כי מבדיקה אקטיבית שביצע המשרד לא נמצאו מקרים נוספים של מות תינוקות.

אתמול דווח כי בבית החולים "שניידר" בפתח תקווה, שלושה תינוקות פיתחו תגובה נוירולוגית קשה שסיבתה לא ידועה ותינוקת אחת אף מתה כתוצאה מכך. על מנת לברר את סיבת המוות, פתח משרד הבריאות בחקירה וגילה כי ילדה בת שנה ושלושה חודשים מתה בבית החולים "דנה" לילדים וילדה בת שנה וחצי מהיישוב רכסים מתה אף היא.

על אף שגורמים במשרד הבריאות מסרו לוואלה! חדשות כי מספר מקרי המוות אינו חריג, החליטו במשרד לחקור האם יש קשר בין המקרים, שכן מה שחריג לטענתם במקרה זה זו העובדה שבשלב זה עדיין לא ברור מה גרם לבעיות הנוירולוגיות הקשות בתינוקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully