וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה, לבני מאחוריך

לנשיא ארה"ב הנבחר היה את "אובמה גירל", ששרה והיללה אותו ברשת. ליו"ר קדימה יש את "לבני בוי", שמזמר בזכותה וצובר פופולריות באינטרנט

נשיא ארצות הברית הנבחר, ברק אובמה, ידע לגייס את כל סוגי אמצעי התקשורת הקיימים, כדי להפוך לנשיא ה-44 שהושבע לתפקיד. אובמה ניצל את האינטרנט כדי להגיע לבוחרים צעירים, לגייס סכומי כסף ולהפיץ את מסריו. תומכיו של אובמה ניצלו את הרשת כדי להביע את תמיכתם בסנטור מאילינוי, ואחת המעריצות המושבעות נודעה בשם "אובמה גירל", הלא היא הדוגמנית אמברלי אטינגר.

סרטוניה של "אובמה גירל" באתר YouTube זכו לפופולריות גבוהה ברשת, ויש מי שקיבל מהם השראה. לאחרונה מככב ביוטיוב "לבני בוי", הגרסה הישראלית ל"אובמה גירל", ובסרטון רואים בחור צעיר ששר ברחובות תל אביב בזכות יו"ר מפלגת קדימה, שרת החוץ ציפי לבני. השיר, בסגנון רית'ם אנד בלוז, זוכה לפופולריות הולכת וגדלה. "תמיד ידעתי שאישה היא שתביא ת'שינוי, ולא תזרוק אל האוויר סיסמאות בלי כיסוי", שר אותו בחור, שעדיין מתחבא באלמוניותו, "מאסתי כבר בגנרלים שמנסים להפחיד, רוצה אותך וציפי בייבי אני לא היחיד".

לפי צוות הדוברות של מפלגת קדימה, הסרטון עלה לרשת לאחר שהם הקימו ערוץ תוכן ייעודי באתר YouTube, בו התבקשו גולשים תומכי המפלגה לצלם ולהעלות סרטוני וידאו משלהם לאתר. בשיחה עם "לבני בוי" הוא סירב למסור פרטים אישיים, והגיב על ההתעניינות בצורה לאקונית: "תודה רבה על הפרגון".

  • עוד באותו נושא:
  • ציפי לבני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully