וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "לא רצו שאהיה רה"מ, כי חששו שאצליח"

קובי מנדל

16.12.2008 / 11:47

יו"ר קדימה לבני התארחה בתיכון אליאנס בחיפה ותקפה בעיקר את יו"ר הליכוד נתניהו: "הוא כבול לש"ס, בעוד אני לא הבטחתי דבר"

יו"ר קדימה ושרת החוץ ציפי לבני ממשיכה להיפגש עם תלמידים לקראת הבחירות לכנסת. לבני התארחה היום (שלישי) בחיפה ושוחחה עם תלמידי כיתות י"א וי"ב מתיכון "אליאנס" בעיר. בתחילת דבריה נימקה לבני את אי הצלחתה להקים ממשלה "בצרות עינם של הפוליטיקאים".

על ההתפתחויות שקדמו להודעתה לנשיא על שלא הצליחה להרכיב ממשלה אמרה לבני: "לא רצו לתת לי אפשרות להיות ראש ממשלה גם לזמן קצר, כי חששו שאצליח. לאחר הבחירות אני בטוחה שכל מפלגה תרצה להיות שותפה לעשייה ויהיה לי הרבה יותר קל להרכיב קואליציה".

על המפלגה שצפויה להתמודד מול קדימה על הרכבת הממשלה הבאה אמרה לבני כי "הליכוד מורכב מאנשים שלא ירצו לקדם כלום, אנשים שלא נתנו לאריאל שרון לעשות דברים ונתניהו כבר הודיע שש"ס תהיה השותפה הראשונה שלו, דהיינו הוא כבר כבול בעוד אני לא הבטחתי דבר".

שרת החוץ נשאלה בנוגע לחטיפתו של החייל גלעד שליט, עד כמה הדבר ישפיע על המוטיבציה של המתגייסים והשיבה: "אני לא מכניסה את עניינו של גלעד שליט לדו שיח הפוליטי. דבר שני, לא צריך שננהל משא ומתן עם החמאס דרך התקשורת. אתם צריכים לדעת שיש לנו מחויבות לעשות הכל והשאלה היא מה אפשר או אי אפשר לעשות. הייתי רוצה שעם התחושה הזאת תתגייסו לצה"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully