וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלגת ימין קמה לתחייה - "ארץ ישראל שלנו"

15.12.2008 / 12:04

ברוך מרזל והרב וולפא הכריזו על התמודדות משותפת בבחירות. "צריך להילחם מתוך הכנסת כדי לשרוד את העוולות שההנהגה עושה לנו"

פעילי הימין הרב שלום דב וולפא וברוך מרזל כינסו היום (שני) מסיבת עיתונאים בה הכריזו על הקמת מפלגה חדשה בשם "ארץ ישראל שלנו". הרב וולפא הכריז על איחוד תנועתו עם מפלגתו של מרזל "החזית היהודית" וקרא לפעילי ימין נוספים להצטרף אליהם כדי לעבור את אחוז החסימה, "הגעתי למסקנה שאין ברירה וצריך להילחם מתוך הכנסת כדי לשרוד את העוולות שההנהגה עושה לנו".

הרב וולפא הטיח ביקורת על הממשלה המכהנת ואמר: "כשאני מחכה לקסאמים בקרית גת ונותנים לעזה להתחמש, המסקנה היא שהממשלה היא האויב של העם. רק עכשיו הביאו מאה מיליון שקלים לאויב, כך שממשלת ישראל נמצאת בצד של האויב". ברוך מרזל הוסיף ואמר כי: "כל המערכת הולכת ימינה. העם נהיה ימני יותר אבל המפלגות הולכות שמאלה. הליכוד מתייחס לאנשי ארץ ישראל כמו לאויב, אז מה יש לנו לחפש שם? בגלל ביבי הייתי שנתיים וחצי תחת אש בחברון, יש משבר מנהיגות ואנחנו לא יכולים לעמוד מהצד".

מרזל התייחס בדבריו לצעדת המחאה שתוכננה להיערך היום באום אל פחם, אך בוטלה על ידי המשטרה מחשש לפגיעה בחיי אדם: "כל הצביעות של ישראל נחשפה בימים אלה כשגירשו אותנו מ"בית השלום". היה צו שלא הכריח לבצע את הפינוי. היום היינו צריכים להיות באום אל פחם על פי צו בית משפט ושמעתי בחדשות שזה נדחה. הבעיה היא שאבי דיכטר (השר לביטחון פנים) רץ בפריימריז של קדימה ולכן הוא רצה לדחות את הצעדה בשבועיים עד לאחר הפריימריז שלו. בסוף נצעד באום אל פחם על אפם ועל חמתם של כל הפוליטיקאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully