וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחצות את הקו הירוק

15.12.2008 / 10:35

כעיתונאי, כבר שנים שניצן הורוביץ מעלה את הנושא הסביבתי לפריים טיים. אנחנו רוצים אותו בפוליטיקה

הבשורה לפיה שוקל העיתונאי ניצן הורוביץ להצטרף להתארגנות השמאל החדשה ולהתמודד על מקום בכנסת שימחה ללא ספק פעילים סביבתיים רבים בישראל. הורוביץ, עורך חדשות החוץ של ערוץ 10 נחשב בעיני רבים כאחד מהעיתונאים "הירוקים" ביותר במדינה, וכמי שממלא בשנים האחרונות תפקיד מרכזי בהעלאת הנושא הסביבתי לסדר היום התקשורתי. הורוביץ גם חבר בהנהלת הארגון "תחבורה היום ומחר", ארגון ששם לו למטרה לשנות את מדיניות התחבורה בישראל, ולעודד פיתוח ושימוש מערכות תחבורה אלטרנטיביות כגון תחבורה ציבורית, הליכה ברגל ורכיבה באופניים .

בשנת 2007 זכה הורוביץ בפרס פראט לסיקור עיתונאי מצטיין בנושאי סביבה וחברה. השופטים נימקו את החלטתם ואמרו כי “ניצן הורוביץ מעלה את נושאי הסביבה בכל הזדמנות, ומפגין את מחויבותו לנושאים אלה בהתמדה, בלהט ובתשוקה אישית ומקצועית. הידע הנרחב אותו הוא מפגין מאפשר לו לחבר בין המישור הגלובלי למישור המקומי, ובין השקפת עולם סביבתית להשקפת עולם חברתית ומדינית. את החיבורים החשובים האלה הוא עושה בדרך רצינית ומעמיקה, אך גם בדרך מושכת לב ומובנת לכל".

עוד בעשייתו של הורוביץ בולטת הסדרה הדוקומנטרית ששודרה בערוץ 10 במהלך 2008, בבימויו והגשתו, שנקראת "העולם הבא - ניצן הורוביץ מחפש את המחר". הסדרה צולמה בעשר ארצות שונות ובחנה את התפתחותם של ערים גדולות ברחבי הגלובוס. במיוחד זכור הפרק "אגדה אורבנית" שעוסק בין היתר בעיר קוריטיבה בברזיל ובמערכת האוטובוסים שלה ה-Bus Rapid Transit ש הומצאה על ידי חיימי לרנר, ראש העיר המיתולוגי של קוריטיבה, כבר בשנות ה-80, ומאז הפכה למערכת האוטובוסים הפופלארית בעולם, זאת בעקבות היעילות והפגיעה המינימלית שלה באיכות הסביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully