וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אלדד הוביל כנס "אנטי מוסלמי" בירושלים

14.12.2008 / 14:37

יו"ר מפלגת "התקווה" הוביל היום כנס "למניעת התפשטות האיסלמיזציה", במסגרתו הציג הצעת חוק שמטרתה "להילחם באויב מבפנים"

יו"ר מפלגת "התקווה" ח"כ אריה אלדד עמד היום (ראשון) בראש הכנס "ניצבים נגד הג'יהאד" שנערך ב"מרכז למורשת מנחם בגין" בירושלים. במסגרת הכנס, אלדד אמר כי בכוונתו להגיש הצעת חוק "למניעת התפשטות האיסלמיזציה". אלדד הסביר כי "החקיקה תקרא לכל אזרח יהודי להצהיר על אמונים למדינת ישראל, לשרת את המדינה בשירות צבאי או לאומי, להביא סוף להחזקה בלתי חוקית של אדמות, לבניה לא חוקית, לפשע המאורגן במגזר הערבי ולהטפות השנאה היוצאות מהמסגדים".

כשנשאל על תכלית הצעת החוק, אמר אלדד כי "הצורך בחקיקה זו בולט בעיקר לנוכח אירועי הטרור האחרונים במומביי, ומטרתה להילחם באיום שמציבה התפשטות האיסלם. מטרתה של החקיקה היא גם להתעמת עם האויב מבפנים". לדבריו, "בבסיס החקיקה עומד הרצון שלי לשמר את אופיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ולהמשיך להלחם באלו הטוענים שאין עוד צורך במדינה יהודית".

בכנס הוקרן בין השאר הסרט השנוי במחלוקת "פיטנה" שהופק על ידי חבר הפרלמנט ההולנדי גירט וילדרס, העומד בראש מפלגת הימין הקיצוני "מפלגת החופש". הסרט, שנחשב לאנטי-מוסלמי, מציג את האיסלם כדת המטיפה לטרור, לאנטישמיות ולשנאת נשים. הסרט הספיק לעורר סערה ציבורית ברחבי העולם, וזו הפעם הראשונה שהוא הוקרן בישראל.

וילדרס נשא גם הוא דברים בכנס, ואמר: "הכנס סימל את הצעד הראשון לקראת המאבק בג'יהאד העולמי. החקיקה שח"כ אלדד מקווה להעביר בכנסת ישראל היא חיונית למאמצינו, ובכוונתי להציג חקיקה דומה בהולנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully