וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: 2 תושבי עיסאוויה תכננו לחטוף חיילים

עדי שמחוביץ ויהושע בריינר

14.12.2008 / 13:30

השניים תכננו לבצע פיגוע בבסיס מג"ב ולחטוף את הפצועים כדי להביא לשחרורם של בני משפחתו של אחד מהם, השפוטים למאסר עולם

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד איאד ועבדאללה אעביד מעיסוויה בגין שלושה אישומים של קשירת קשר לביצוע פשע, הצתה והפרעת בחירות.
.
על פי כתב האישום, הנאשמים תכננו לחטוף חיילים במטרה לגרום לביצוע עסקת "חילופי שבויים" בין החיילים שיחטפו לבין בני משפחתו של איאד, אשר נשפטו למאסרי עולם. כמו כן, ביום הבחירות לרשויות המקומיות הציתו הנאשמים קלפיות בחצר בית ספר לבנים בעיסאוויה.

כפי שהותר עתה לפרסום, השניים נעצרו בפעילות משותפת של השב"כ והמשטרה. לדברי גורמים בשב"כ, במהלך חקירתם הודו השניים כי הינם פעילי חמאס ושתכננו לדרוס שוטרי מג"ב בבסיס שבשכונתם בעזרת טרקטור ולחטוף את הפצועים לצורך מיקוח. כמו כן, מסרו הגורמים כי השניים תכננו לחטוף נשק מהשוטרים ולבצע פיגוע ירי.

במהלך חיפוש בבתיהם נמצאו שוקר, רובה אויר, סכינים, מסכות וכפפות. לדברי השב"כ, השניים אף העלו את האפשרות לבצע פיגוע בעזרת טיסן באותו בסיס מג"ב שנמצא בשכונתם. לצורך כך, הם קשרו קשר עם סוחר אמל"ח ושוחחו עימו על האפשרות לחמש טיסן בחומר נפץ ולרסקו בתוך הבסיס.

עו"ד ג'ני גינזבורג מפרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. הדיון בנושא יתקיים ביום רביעי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully