וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכרה את ילדיה כדי לממן ניתוח פלסטי

טלי גולדשטין

14.12.2008 / 12:20

אישה בת 31 מבלגיה מואשמת בכך שמכרה את התאומים שילדה בעבור 9,000 לירות שטרלינג כדי לממן ניתוח שאיבת שומן

אם, שילדה לא מכבר תאומים, הואשמה במכירת התינוקות בעבור 9,000 לירות שטרלינג על מנת לממן לעצמה ניתוח שאיבת שומן. לפי דיווח ה"סאנדיי טיימס", סוניה רינגווייר, מלצרית בת 31 מהעיר גנט שבבלגיה, נעצרה בשבוע שעבר לאחר שבעלה בנפרד חשף את הפרשה.

מארק רופה, הבעל בן ה-48, סיפר בראיון לכתב במסווה של הטלוויזיה ההולנדית, כי רינגווייר מכרה את התאומים לחבר משותף במטרה לממן את הניתוח הקוסמטי. לדבריו, היא חיפשה באינטרנט דרך מהירה להרוויח כסף: "ההצעה היתה אטרקטיבית. לא היינו עושים זאת ללא רווח כספי", אמר.

מאחר שבבלגיה אין חוק האוסר על סחר בילדים, רינגווייר הואשמה רק ב"טיפול לא ראוי" בתאומים. היא הואשמה, בנוסף, בהונאה לאחר שזוג הולנדי האשים אותה שהוליכה אותם שולל והציעה להם לשמש כאם פונדקאית. אם תורשע, רינגווייר עלולה להישפט לחודש-חמש שנים בכלא.

לאחר שבילתה חמישה ימים בכלא, רינגווייר הכחישה את האישומים המועלים נגדה וטענה כי מסרה את תינוקיה בחודש מרץ האחרון לידיד מאחר שלא יכלה לטפל בהם בעצמה בשל מחלה. לדברי בן זוגה החדש, מיטש, בעלה בנפרד של סוניה לחץ עליה לעבור ניתוח פלסטי. "סוניה מעולם לא הסתבכה בחובות לפני שפגשה את מארק", אמר. למעט התאומים, יש לרינגווייר חמישה ילדים נוספים משני אבות שונים.

הפרשה עלתה לכותרות בעקבות חקירה של תוכנית טלוויזיה הולנדית בשם "נטוורקס" בנוגע לסחר מקוון בתינוקות בין זוגות הולנדים לאמהות בלגיות. התוכנית התמקדה בזוג הולנדי, גידעון ותמרה סטגמן, שהודה כי קנה תינוק ממשפחה בגנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully